۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۰-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۳۸۷۵۲
انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۰-۰۷-۱۳۸۹

محسنی اژه ای: رسيدگي به پرونده سران فتنه ادامه دارد

به گفته دادستان كل كشور دو نفر از حمله كنندگان به منزل كروبي توسط ماموران نيروي انتظامي بازداشت شده و براي رسيدگي بيشتر به پرونده به دادسرا معرفي شده‌اند.
دادستان كل كشور اظهار كرد: اگر فتنه‌گران دست از ادامه كار برندارند و از اقدامات گذشته‌ي خود و ظلمي كه بر مردم روا داشته‌اند توبه نكرده و كارهاي گذشته خود را جبران نكنند با آنان برخورد خواهد شد.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي در حاشيه رزمايش اقتدار ماموران يگان ويژه كه به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگي صددرصدي ماموران يگان ويژه گفت: هنگامي كه رزمايش اقتدار ماموران يگان ويژه را ديدم به وجد آمدم و از توانمندي جوانان ايراني احساس غرور كردم.

وي در پاسخ به سوالي درباره پرونده سران فتنه گفت: رسيدگي به پرونده سران فتنه ادامه دارد و بسياري از افرادي كه در جريان فتنه سال گذشته اقدام به برهم زدن نظم و امنيت اجتماعي كرده و به اموال عمومي خسارت وارد كردند، بازداشت شده‌اند و حكم تعدادي از آنان صادر شده و تعدادي نيز براي گذراندن حكم روانه زندان شدند.

اژه‌اي گفت:‌ فتنه‌گران اگر توبه كنند با آنان يك نوع برخورد مي‌شود و اگر توبه نكنند به نحو ديگري با آنان برخورد خواهد شد.

اژه‌اي درباره پرونده كوي سبحان و كوي دانشگاه گفت: در رسيدگي به پرونده كوي سبحان و كوي دانشگاه پليس اقدامات خوبي انجام داده و افرادي را نيز تحت شناسايي و تعقيب كرده است تعدادي از اين افراد نيز بازداشت و براي رسيدگي به پرونده به دادسرا معرفي شده‌اند.

به گفته دادستان كل كشور دو نفر از حمله كنندگان به منزل كروبي توسط ماموران نيروي انتظامي بازداشت شده و براي رسيدگي بيشتر به پرونده به دادسرا معرفي شده‌اند.

محسني اژه‌اي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر تشكيل پليس قضايي،گفت: در نشست بعدي حتما به اين سوال پاسخ داده مي‌شود.


ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)