۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۹۲۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۴-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۳۹۲۵۸
انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۴-۰۷-۱۳۸۹

باد هواكش‌هاي تونل توحيد يك موتورسوار را کشت


مدير روابط عمومي اورژانس تهران گفت: باد ناشي از هواكش‌هاي تونل «توحيد» جان يك موتور سوار را گرفت و يك تن ديگر را راهي بيمارستان كرد.

حسن عباسي در گفت‌و گو با ايسنا، با تاكيد بر اين‌كه امدادگران اورژانس تهران در ساعت 11:17 شب گذشته از طريق تماس‌هاي مردمي با سامانه «115» در جريان برخورد دو موتورسيكلت سوار در درون تونل توحيد شده‌اند، گفت: امدادگران پس از حضور در صحنه حادثه دريافتند كه اين حادثه در اواسط تونل توحيد در خط شرق به غرب رخ داده است.

وي ادامه داد: يكي از موتورسيكلت‌ها به دليل باد ناشي از هواكش‌هاي تونل تعادل خود را از دست داده و با موتورسيكلت ديگري برخورد كرده كه اين حادثه سبب كشته شدن يك تن و مجروح شدن يك تن ديگر شد.

مدير روابط عمومي اورژانس تهران افزود: امدادگران اورژانس مصدوم 38 ساله را به بيمارستان امام خميني (ره) منتقل كردند.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
2
0
حال گیر دادین به هواکش؟
چه ربطی دارد ؟ همین جوری خود بی احتیاطی موتورسوران موجب بروز حادثه می شه می خواین یه چیزی رو علم کنین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
0
0
از کی تا حالا تونل توحید شرقی غربی شده؟
سعيد ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
0
0
خودم موتور سوار هستم اما بعضي ها خيلي ناشيانه رانندگي مي كنند
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت