نمايندگيهاي ايساكو در همايش دستاوردهاي پروژه ارتقا كيفيت گيربكس شركت نيرو محركه آموزش ديدند.
به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی ایساکو، افزايش كيفيت خودروهاي توليدي از اهم فعاليتها و برنامههاي مديرعامل گروه صنعتي ايرانخودرو مهندس نجمالدين است كه در تمام ابعاد از جمله قطعات يدكي، قطعات مجموعهاي، توليد و خدمات پس از فروش اتفاق افتاده است.
يكي از شركتهاي توليد كننده قطعات ِخودرو در بخش گيربكس، شركت نيرو محركه است كه تعامل به وجود آمده بين اين شركت و خدمات پس از فروش ايرانخودرو (ايساكو) در كسب رضايت مشتريان امسال و سال گذشته ارتقا و افزايش كيفيت در بر داشته است.
مهندس بابائي مديرعامل ايساكو در اين همايش با اشاره به فعاليتهاي شركت نيرومحركه در جهش كيفي، گفت: توجه و نگاه خاص به انتظارات مشتريان بسيار مناسب بوده است و بايد اين تلاش روزافزون گردد و قطعهسازان بايد از اين حركت الگو بگيرند و همچنين نمايندگيهاي مجاز خدمات پس از فروش بايد اين تلاشها و زحمات در قطعهسازي را به خوبي پوشش دهند و با ارتقا آموزش و استفاده از تجريبات بتوانند در جهت كسب رضايت مشتريان گام بردارند.
وي در ادامه افزود: هر چند شبكه خدمات پس از فروش ايرانخودرو در يك سال گذشته به سطوح بالايي رسيده ولي انتظار داريم كارشناسان فني نمايندگيها با به روز كردن دانش فني خود در ارائه خدمات هر چه بهتر كوشش نمايند.
مديرعامل ايساكو با اشاره به اينكه اگر امروز قطعهسازي را حمايت نكنيم بازار موجود را در اختيار شركتهاي خارجي قرار دادهايم و فرصت اشتغال را در كشور از دست دادهايم، گفت در سالهاي گذشته شاهد آن بودهايم كه در نمايشگاههاي داخلي شركتهاي خارجي انواع توليدات خود را به نمايش گذاشتند و ما فقط بايد در جهت توسعه بازار آنها فعاليت ميكرديم اما در حال حاضر با تلاش و كوشش مهندسان داخلي و پيشرفت قطعهسازان و توليدات بهينه در نمايشگاهها شاهد انواع خودروهاي ساخت داخل با قطعات داخلي هستيم كه اين باعث غرور و افتخارآفرين است.
در اين همايش مهندس محمدزاده مديرعامل شركت نيرو محركه با اشاره به فعاليتهاي انجام شده در اين شركت به جهت افزايش كيفيت مجموعه قطعات توليدي پرداخت و گفت ارتباط تنگاتنگ با خدمات پس از فروش براي شركت نيرو محركه سبب انتقال ديدگاه مشتريان و اجراي اين خواستهها در توليد و ارتقا كيفيت آن را در بر داشته و در حال حاضر با وجود دشمنيهايي كه با كشورمان ميشود نياز است كه قطعهسازان هر چه بيشتر با مجموعه خدمات پس از فروش نزديك شوند و فاصلهها را بردارند تا توليدات طبق خواست و نظر مصرفكنندگان داخلي و منجر به رضايت آنها بشود.