۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۶-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۳۹۵۵۷
انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۶-۰۷-۱۳۸۹

5درصد مسئوليت اصلاح عفاف وحجاب برعهده ناجا است

معاون اجتماعي نيروي انتظامي همچنين گفت: پس از هفته نيروي انتظامي طرح ارتقاء ‌امنيت اجتماعي را در تهران و چند استان اجرا خواهيم کرد.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي از ايجاد ايستگاه هاي محلي پليس در محله هاي تهران خبر داد و گفت: با مذاکراتي که درباره محل ايجاد ايستگاه‌ها با شهرداري داشته ايم، بزودي از کلانتري‌ها عبور و ايستگاه هاي محلي پليس را براي برخورد مناسب با آسيب هاي اجتماعي راه اندازي خواهيم کرد.

به گزارش ايسنا، سردار بهمن كارگر با اشاره به شعار معاونت اجتماعي نيروي انتظامي با عنوان "پيشگيري اجتماعي مقدم بر پيشگيري انتظامي" ، گفت: براين اساس اولويت بندي هايي در باره برخورد با آسيب هاي اجتماعي داشته ايم كه اين اولويت‌ها در حوزه هاي مواد مخدر، فضاي مجازي، خانواده، طلاق و تاخير در ازدواج جوانان است.

وي افزود: ‌مدرسه، محله و مسجد نهادهايي هستند که مي توانند در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي موثر باشند.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي همچنين با اشاره به موضوع عفاف و حجاب گفت: نيروي انتظامي پنج درصد مسئوليت اصلاح وضع عفاف و حجاب را در جامعه برعهده دارد.

وي افزود: از سال 84 به 25 نهاد ماموريت داده شد تا در زمينه اصلاح وضع عفاف و حجاب در جامعه اقدام کنند.

کارگر، آموزش و پرورش، ‌صدا وسيما، وزارتخانه هاي علوم، بهداشت، بازرگاني و سازمان تبليغات اسلامي را از سازمان هاي مسئول در اين خصوص برشمرد و گفت: البته صدا وسيما سازماني است که در مقايسه با ديگر دستگاه ها وظيفه خود را بهتر انجام داده است.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي در ادامه سخنان خود در يك برنامه تلويزيوني افزود: ‌اگر سازمان ها و دستگاه هاي مسئول در اين باره وظايف خود را به درستي انجام مي دادند امروز اين معضل در جامعه حل شده بود.

وي با بيان اينکه نيروي انتظامي در زمينه برقراري نظم و امنيت مسئوليت مستقيم دارد، تصريح كرد: البته در موضوع عفاف و حجاب همه 25 نهاد مسئوليت دارند.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي همچنين گفت: پس از هفته نيروي انتظامي طرح ارتقاء ‌امنيت اجتماعي را در تهران و چند استان اجرا خواهيم کرد.

 

برچسب ها: ناجا ، امنیت اجتماعی
ارسال به دوستان