۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۱۸-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۳۹۸۲۷
انتشار: ۱۲:۰۵ - ۱۸-۰۷-۱۳۸۹

اولين همايش همياران پليس با حضور احمدی نژاد

در اين همايش بزرگ سراسري كه با حضور دانش‌آموزان هميار پليس دوره‌هاي پيش‌دبستاني، ابتدايي و پايه اول راهنمايي تحصيلي برگزار شده، قرار است رييس‌جمهور به ايراد سخنراني بپردازد.

رييس‌جمهور دقايقي قبل در اولين همايش بزرگ همياران پليس در كشور كه در ورزشگاه 12 هزارنفري آزادي برگزار شده، حضور پيدا كرد .

به گزارش ايسنا، اين همايش با حضور وزير آموزش و پرورش، فرمانده ناجا و تني چند از مقامات بلندپايه كشوري و نيروي انتظامي برگزار شده است.

در اين همايش بزرگ سراسري كه با حضور دانش‌آموزان هميار پليس دوره‌هاي پيش‌دبستاني ، ابتدايي و پايه اول راهنمايي تحصيلي برگزار شده، قرار است رييس‌جمهور به ايراد سخنراني بپردازد.

شايان ذكر است اين همايش با همكاري مشترك پليس راهور كشور و حوزه معاونت پرورشي و تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش برگزار شده است.

از جمله اهداف اين همايش آموزش و آشنايي دانش‌آموزان با موارد ايمني و ترافيك از طريق شناسايي تخلفات حادثه‌ساز، نهادينه كردن رعايت و احترام به قوانين فردي و اجتماعي در بين دانش‌اموزان و اولياي آنها، ارتقاي سطح فرهنگي ايمني و ترافيك و تقويت انضباط اجتماعي در بين دانش‌آموزان و والدين، تقويت روحيه مسووليت‌پذيري و خودباوري وا عتماد به نفس در بين دانش‌آموزان است.

ارسال به دوستان