۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۹-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۰۰۳۸
انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۹-۰۷-۱۳۸۹

عرضه مرغ بسته بندی به تعویق افتاد

مدیر کل دامپزشکی استان تهران در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی منجر به این تاخیر شده است گفت: مشکلی برای اجرای این طرح وجود ندارد اما هم اکنون اولویت های دیگری مطرح است.

مدیر کل دامپزشکی استان تهران از تعویق در عرضه مرغ بسته بندی در استان تهران خبر داد و گفت: زمان اجرای این طرح را اعلام خواهیم کرد.

دکتر علی اکبر فرجی در گفتگو با مهر گفت: فعلا نمی توانم دلایل به تعویق افتادن اجرای این طرح را اعلام کنم اما در آینده تاریخ مجدد عرضه مرغ بسته بندی شده اعلام خواهد شد .

مدیر کل دامپزشکی استان تهران در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی منجر به این تاخیر شده است گفت: مشکلی برای اجرای این طرح وجود ندارد اما هم اکنون اولویت های دیگری مطرح است.

وی افزود: اگر چه عرضه مرغ بسته بندی شده به تعویق افتاده است اما بزودی اجرا خواهد شد.

فرجی در نشست خبری که هفته گذشته به مناسبت روز دامپزشکی برگزار شده بود در جمع خبرنگاران اعلام کرد که از 18 مهر ماه مرغ بسته بندی شده بارکد دار در استان تهران عرضه می شود.

وی گفته بود: با اجرای این طرح،علاوه بر بهبود شرایط نگهداری با معرفی هویت تولید کننده، بازار عرضه و فروش گوشت مرغ رقابتی تر می شود.
برچسب ها: عرضه مرغ ، بسته بندی
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان