۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۹-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۰۰۶۳
انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۹-۰۷-۱۳۸۹

دعوت رسمی احمدی نژاد از رائول کاسترو

سفیر جدید ایران ضمن ارائه طرح هایی برای ارتقاء سطح روابط در بعد اقتصادی، موضوع دعوت رئیس جمهور ایران از همتای کوبایی برای دیدار رسمی از ایران را به وی اطلاع داد.
سفیر جدید ایران در کوبا دعوت رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران از رائول کاسترو رئیس جمهور کوبا را تقدیم مقامات کوبایی کرد.

به گزارش مهر، گلادیس ماریا بخورنو پورتلا، معاون رئیس جمهور کوبا در دیدار علی چگینی سفیر جمهوری اسلامی ایران با وی ضمن قدردانی از مواضع ریاست جمهوری اسلامی ایران به ویژه در رابطه با دفاع از حقوق مردم کوبا و لزوم رفع تحریم از آن، بر حمایت کوبا از حق جمهوری اسلامی ایران برای استفاده صلح آمیز هسته ای تاکید کرد.

وی ضمن بر شمردن مشترکات دو کشور و همراهی در اغلب مواضع دو جانبه بین المللی بر لزوم توسعه هر چه بیشتر روابط فی ما بین به ویژه در بخش اقتصادی تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور کوبا با استقبال از ابتکارات جدید جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء سطح همکاری های اقتصادی در سطح دو جانبه و چند جانبه، سفر وزیر خارجه کشورش به تهران را طلیعه روشنی برای گشایش باب جدیدی در روابط فی ما بین توصیف نمود.

وی اعلام کرد دولت و ملت کوبا برای همیشه در کنار دولت و ملت انقلابی ایران خواهد بود و هیچ چیز نمی تواند این موضع را تغییر دهد.

سفیر جدید ایران ضمن ارائه طرح هایی برای ارتقاء سطح روابط در بعد اقتصادی، موضوع دعوت رئیس جمهور ایران از همتای کوبایی برای دیدار رسمی از ایران را به وی اطلاع داد.

معاون رئیس جمهور کوبا ضمن استقبال از این دعوت ابراز امیدواری کرد که این سفر هر چه زودتر انجام گیرد.
ارسال به دوستان
استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد رسانه انگلیسی: واشنگتن و لندن به دنبال ارائه مجوز حمله به خاک روسیه هستند ویروس آنفولانزا در اردوی تیم ملی فوتسال شعار هواداران نساجی علیه نکونام در ورزشگاه وطنی فراجا: اعضای یک گروهک تروریستی شب گذشته قصد ورود به کشور را داشتند