۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۱-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۰۴۵۶
انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۱-۰۷-۱۳۸۹

هدیه ویژه احمدی نژاد به میشل سلیمان(+عکس)

رییس جمهور یک دستگاه "نانو اسكوپ" با فن‌آوري بسيار پيشرفته به ميشل سليمان هديه کرد. این دستگاه قادر است اشيا را صد هزار بار بزرگتر از ميكروسكوپ عادي نشان دهد.
برنا- محمود احمدي نژاد پس از کنفرانس مطبوعاتی مشترک با میشل سلیمان هدیه ‌ويژه‌اي به  رئيس‌جمهور اين كشور اعطا خواهد كرد. 

 رییس جمهور  یک دستگاه "نانو اسكوپ " با فن‌آوري بسيار پيشرفته به ميشل سليمان هديه کرد. این دستگاه قادر است اشيا را صد هزار بار بزرگتر از ميكروسكوپ عادي نشان دهد.

اين تكنولوژي تنها در اختيار 5 كشور در جهان است كه يكي از آنها ايران است و اين دستگاه را به صورت كاملا بومي در داخل كشور ساخته است. 

اين هديه نمادين در آزمايشگاه‌هاي تخصصي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و ايران در عرصه‌هاي علمي و صنعتي بويژه در زمينه نانو فن‌آوري را نشان مي‌دهد.

رییس جمهور در حین تقدیم این هدیه یادآور شد: این دستگاه را به برادر عزیزم  که با عشق به دنبال آبادانی و پیشرفت لبنان هستند، به نشانه همبستگی و تلاش مشترک در زمینه علم و سازندگی تقدیم می کنیم.

http://bornanews.ir/images/docs/000064/n00064035-b.jpg
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت