۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۲-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۰۵۴۲
انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۲-۰۷-۱۳۸۹

آینه جادویی (+عكس)

شاید تا یه حال آینه هایی را دیده باشید که زمان یا دمای محیط را نمایش می دهند. پشت بخشی از این آینه ها یک نمایشگر ساده است که ساعت را نمایش می دهد یا دمای محیط را مشخص می کند. اما حالا با این آینه جادویی چطورید؟ اینجا یک آینه دارید که همزمان یک نمایشگر و کامپیوتر هوشمند هم هست.



این آینه که با نام Cybertecture معرفی شده طرحی فوق العاده است که قابلیت اتصال به وای فای دارد. و اطلاعاتی متناسب با خواسته افراد نمایش می دهد. البته نمونه ای از آن فقط در هنگ کنگ پیش فروش شده و قرار است تا دسامبر امسال عرضه شود. همچنین قرار شده تا نیمه سال ۲۰۱۱ عرضه کلی اش شروع شود.

این آینه در ابعاد ۵۰×۵۰۰×۸۰۰ میلی متر با شیشه ضد گرد و غبار و به همراه دو اسپیکر با قدرت خروجی ۱۰ وات ساخته شده است. همچنین احتمالا قابلیت اجرای آندروید را دارد و قادر به دریافت و نمایش اطلاعاتی همچون ایمیل های دریافتی، وضعیت هوا، تقویم و اجرای نرم افزارها نیز می باشد. ضمن اینکه به نرم افزاری برای کنترل وزن نیز مجهز است.

سازندگان این آینه ادعا کرده اند که قادر به فروش دو میلیون عدد از این آینه ها در سه سال اول عرضه محصولشان هستند. در حال حاضر Cybertecture با قیمت بسیار گران ۷۷۳۳ دلار در هنگ کنگ پیش فروش می شود. اما می توانید امیدوار باشید تا چند سال دیگر از این آینه ها در دستشویی خانه داشته باشید و صبح ها فید سایت های مختلف را رویش بخوانید.
برچسب ها: آینه ، جادویی ، عکس
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر