۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۳-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۰۶۱۰
انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۳-۰۷-۱۳۸۹

اجباری شدن ورزش صبحگاهی در مدارس کشور

وی افزود: پیش بینی شده است که در 10 سال، دانش آموزان همه دوره های تحصیلی به فنون شنا مسلط می شوند.

ورزش صبحگاهی و آموزش شنـا، از هفته آینده در مدارس کشور اجباری می شود.

به گزارش شبکه خبر، مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در همایش مدیران تربیت بدنی گیلان گفت: از هفته آینده ورزش صبحگاهی با موزیک ورزش باستانی در همه دوره های تحصیلی اجباری می شود.

"بهمنــی" طرح سباح را یکی دیگر از طرح های تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش اعلام و اضافه کرد: در این طرح آموزش شنا از سوم ابتدایی با همکاری تربیت بدنی و سازمان های دیگر آغاز می شود.

وی افزود: پیش بینی شده است که در  10 سال، دانش آموزان همه دوره های تحصیلی به فنون شنا مسلط می شوند.

بهمنی اجرای چنین طرح هایی را در مدارس، مبارزه با فقر حرکتی و نارسایی ساختار قامتی در بین دانش آموزان توصیف کرد.

مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: استخدام 15 هزار معلم ورزش، برگزاری المپیاد دانش آموزان در 14 استان، تقویت فدراسیون دانش آموزی و تامین بودجه مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در مدارس از کارهایی است که برای رسیدن به این اهداف انجام شده است.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است