۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۴۱۵۸۱

شكست دانماركي هاي شگفتي با دوگل ليونل مسي

فاتح ليگ قهرمانان اروپا در سال 2009 پس از انکه يک بر صفر جلو افتاد در دستيابي به پيروزي قطعي از طريق افزايش فاصله خود با مشکلاتي برخورد کرد.
سومين و چهارمين گل ليونل مسي در مسابقات فصل جاري ليگ فوتبال قهرمانان اروپا ، بارسلونا را در ورزشگاه خانگي اش در نيوکمپ دو بر صفر بر اف ث کپنهاگن پيروز کرد و بالاتر از دانمارکيها در صدر گروه چهار قرار داد.

فوتبال 3 - اين دو گل فوق ستاره آرژانتيني که در دقايق نوزده و ْآخر بازي به ثمر رسيد نخستين شکست مرحله گروهي را بر تيم شگفتي ساز دانمارکي وارد کرد و بارسا را در صدر جدول بالاتر از کپنهاگن قرار داد که در دو بازي قبلي خود به پيروزي دست يافته بود.

فاتح ليگ قهرمانان اروپا در سال 2009 پس از انکه يک بر صفر جلو افتاد در دستيابي به پيروزي قطعي از طريق افزايش فاصله خود با مشکلاتي برخورد کرد.

پپ گوآرديولا سرمربي بارسلونا که پس از پيروزي دو بريک شنبه شب تيمش در بازي با والنسيا در ليگ اسپانيا شاگردانش را مورد ستايش قرار داده بود مجبور شد در اين ديدار تعييراتي در تيم خود بدهد از جمله به ويکتور والدز دروازه بان اول خود را به دليل بيماري استراحت دهد.

ژاوي هافبک بارسلونا نيز که پس از بازي با والنسيا دچار مصدوميت شده بود روي نيمکت نشسته بود.

اما به رغم اين تغيير ، داويد ويا پس از گذشت تنها چهار دقيقه از بازي نخستين هشدار را به تيم ميهمان داد و تير دروازه کپنهاگن را به لرزه در آورد.

پس از يک پاسکاري دقيق ، مسي که توسط آندرس اينيستا تغذيه شده بود با يک شوت پاي چپ تور دروازه کپنهاگن را لرزاند. اين گل که نخستين گلي بود که دانمارکي ها در اين فصل دريافت کرده بودند برنامه آنان را براي ارائه يک بازي دفاعي دقيق بهم زد.
ارسال به دوستان