۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۳۰-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۱۷۵۰
انتشار: ۱۷:۴۸ - ۳۰-۰۷-۱۳۸۹

مصر شبكه ماهواره‌اي شيعي "اهل بيت " را توقيف كرد

نايل ست همچنين به 20 شبكه ماهواره‌اي ديگر هشدار داده و تاكيد كرده است بايد روند كار خود را درست كنند و به آنچه قوانين اين شركت و اصول اديان آسماني و رسوم جامعه خواند، پايبند باشند و از تحريك اختلافات ديني و تلاش براي توهين به نمادهاي اديان و مذاهب بپرهيزند و به منشور رسانه‌اي و خبري متعهد باشند.

 مقامات مصري به دليل نگراني از گسترش مذهب تشيع در جهان، شبكه ماهواره‌اي اهل بيت را در كنار 11 شبكه ديگر توقيف كردند و به 20 شبكه ديگر هشدار دادند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه مصري "الاهرام "، شركت نايل‌ست كه زير نظر وزارت تبليغات مصر فعاليت مي‌كند، اعلام كرد: چهار شبكه‌ ديني "صفا "، "آيات "، "اثر " و "اهل بيت " به دليل اهانت به اديان آسماني و عقايد آنان و ترويج خرافات به صورت موقت توقيف شده است.

اين شركت همچنين هشت شبكه ماهواره‌اي ديگر را به ادعاي ترويج لاابالي‌گري و فساد اجتماعي توقيف كرده است.

نايل ست همچنين به 20 شبكه ماهواره‌اي ديگر هشدار داده و تاكيد كرده است بايد روند كار خود را درست كنند و به آنچه قوانين اين شركت و اصول اديان آسماني و رسوم جامعه خواند، پايبند باشند و از تحريك اختلافات ديني و تلاش براي توهين به نمادهاي اديان و مذاهب بپرهيزند و به منشور رسانه‌اي و خبري متعهد باشند.

توقيف شبكه ماهواره‌اي شيعي اهل بيت و ديگر شبكه‌هاي شيعي از سوي طرف‌هايي وهابي كه مانع انتشار واقعيت و فرهنگ اهل بيت عليهم السلام هستند صورت گرفته است.

اين در حالي است كه شبكه اهل بيت همواره در برنامه‌هاي خود و انتشار فرهنگ اهل بيت از گفت‌وگوي منطقي و صلح‌آميز استفاده كرده است.

روزنامه الاهرام مصر در شماره روز چهارشنبه گذشته خود اسامي شبكه‌هاي توقيف شده را آورده است كه شامل:
 
 "صفا‏ "،‏ "آيات "‏،‏ "الأثر‏ "،‏ "أهل البيت "‏،‏ "مرح الخليج "،‏ "ريحانة "،‏ "الرقية‏ "،‏ "عالم حواء‏ "،‏ "إميل آت‏.‏تي‏.‏وي "،‏ "مرح تي‏.وي "، "ستريك "،‏ و "لايو تي‏.وي "‏ است و شبكه‌هايي كه شركت نيل ست به آنها هشدار داده است نيز شامل "الغدير "‏، و "صدى الإسلام‏ "، و "بداية "‏،‏ و "الفجر "‏،‏ و "المجد‏ "،‏ "صلة‏ "،‏ "الصوفية "‏،‏ "الأنوار‏ "، "القيثارة‏ "،‏ "مواهب "،‏ "جوردون ميد‏ "،‏ "صمد‏ "،‏ "مرسال‏ "،‏ "سهم تي‏.‏وي "،‏ "الحقيقة‏ "،‏ "الإمارة‏ "،‏ "غنوة‏ "،‏ "الذهبية "‏،‏ "حواس‏، و "‏HI.TV‏ ".است.

 

ارسال به دوستان
جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است