۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۱-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۱۷۸۹
انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۱-۰۸-۱۳۸۹

صادرات خودرو به ونزوئلا 3 برابر می‌شود

با توجه به مذاکراتی که بین ایران خودرو و سایپا و مسئولین ونزوئلا در حال انجام است، توافقهای مهم و کلان دیگری در حال پیگیری است که در صورت تحقق یک جهش در همکاری دو کشور در زمینه صنعت خودرو خواهد بود.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اهداف بلند مدت و راهبردی خود میزان صادرات خودرو به کشور ونزوئلا را در سال آتی میلادی حداقل به سه برابر افزایش خواهد داد. عبدالعظیم سعدیان

به گزارش ایکوپرس، معاون صادرات ایران خودرو ضمن اعلام این خبر گفت: در سال 2010 میلادی به سایت ونزوئلا حدود 2700 دستگاه خودرو سمند صادر شده است.

عبدالعظیم سعدیان افزود: با توجه به رایزنی هایی که با مقامات این کشور انجام شده است، مجموع صادرات صنعت خودرو ایران شامل محصولات ایران خودرو و سایپا به ‬آن کشور در سال 2011 حداقل به سه برابر میزان کنونی و 16 هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

معاون صادرات ایران خودرو اظهارداشت: با توجه به مذاکراتی که بین ایران خودرو و سایپا و مسئولین ونزوئلا در حال انجام است، توافقهای مهم و کلان دیگری در حال پیگیری است که در صورت تحقق یک جهش در همکاری دو کشور در زمینه صنعت خودرو خواهد بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون ایران خودرو در کشورهای سوریه ، سنگال ، آذربایجان ، ونزوئلا ، بلاروس و مصر سایت تولیدی دارد.
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!