۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد ۱۴۱۸۲۳

پایان قصه پول و فوتبال!

حاشیه های کمر شکن و متعاقب آن کسب نتایج ضعیف باعث شد که هزینه های میلیاردی استیل آذین بدون ثمر باشد و رویای ساختن قطب جدید فوتبال ایران با پول نابود شود و به حقیقت نپیوندد، این شاید پایان کار استیل آذین و مدیر عاملش هدایتی باشد.
عصر ایران ورزشی- حاشیه های کمر شکن و متعاقب آن کسب نتایج ضعیف باعث شد که هزینه های میلیاردی استیل آذین بدون ثمر باشد و رویای ساختن قطب جدید فوتبال ایران با پول نابود شود و به حقیقت نپیوندد، این شاید پایان کار استیل آذین و مدیر عاملش هدایتی باشد.

مدیر سرمایه گذاری استیل آذین با اشاره به فاصله گرفتن باشگاه استيل آذين از ايده‌هاي خير خواهانه مديرانش کم کاري ستاره‌هاي گران قيمت اين تيم را يکي از دلايل اين تصميم ناگهاني مي‌داند: «هدف مالك باشگاه استيل آذين از تزريق منابع مالي قابل توجه، ايجاد روحيه نشاط بين جوانان بود اما به دنبال كسب نتايج ضعيف، واگذاري يا انحلال اين باشگاه در دستور كار مالك آن قرار گرفته. متاسفانه بعضي بازيكنان اين تيم به رغم دريافت مبالغ قابل توجه در زمين راه مي‌روند. به همين دليل به مالك باشگاه استيل آذين پيشنهاد انحلال يا واگذاري داده شد تا سرمايه هنگفت صرف شده در بخش ديگري به كار گرفته شود. هزينه 5 ساله بعضي تيم‌ها معادل هزينه يك بازيكن استيل آذين است. با اين شرايط باشگاهداري با عقل و منطق سازگار نيست و بر همين اساس قرار شده اين باشگاه در صورت پيدا شدن مشتري به يكي از شهرستان‌ها منتقل شود. اين اتفاق دير يا زود رخ خواهد داد.»



به موازات اظهارات مديرعامل سرمايه‌گذاري استيل آذين خبرهايي مبني برانتقال اين باشگاه به شيراز منتشر شد. ظاهرا مديران يک شرکت مطرح مواد غذايي پيشنهاد خريد امتياز باشگاه استيل آذين را به مالک اين باشگاه داده‌اند و مذاکرات اوليه نيز انجام شده است. يکي از مديران ارشد اين شرکت با تاييد اين خبرمي گويد: «فعلا تا نهايي شدن مذاکرات بهتر است به جزييات کاراشاره نکنيم اما اين حق مردم شيراز است که تيمي در ليگ برتر داشته باشند. اگر توافق حاصل شود يک فصل را با تغيير نام در تهران سپري خواهيم کرد اما از فصل بعد قطعا به شيراز مي‌رويم. به‌ويژه اينکه همشهري خوبمان افشين پيرواني هم هدايت اين تيم را برعهده دارد.»

مهريزي، مديرعامل باشگاه استيل آذين با اظهار بي‌اطلاعي از انحلال يا واگذاري باشگاه استيل آذين مي‌گويد: «مديرعامل سرمايه‌گذاري استيل آذين نظرش را گفته و من حرف خاصي ندارم. در مورد احتمال انحلال باشگاه بايد از ايشان سوال كنيد. اگر استيل آذين باشد به فعاليت مان ادامه مي‌دهيم و اگر هم نباشد به زندگي خودمان مي‌رسيم و همه را دعا خواهيم كرد.»
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۱
3
5
اگر به ستاره های استیل آذین نگاه کنید دلیل واقعی شکست این مرد میلیاردر را میبینید
1- مهدی مهدوی کیا: بازنشسته ای که از نظر آلمانهای باهوش به درد تیمهای دسته چهارمی لیگ هم نمیخورد.
2- کریمی : فوتبالیستی مغرور با کارنامه بسیار بد از نظر اخلاقی که تا حالا در هر تیمی بوده ضررش 3 برابر فایده اش بوده .
3- کعبی: بازنشته ای که جز خطا ، هاشیه و دوندگی بی مورد چیزی نمداند.
4- اکبر پور : معمولا بازیکنان خط دفاع هاشیه سازند ولی این فرواردر گل نزن پر هاشیه ترین فرواردر استقلال بوده.
5- فریدون : از کار افتاده و بازنشته لیگ آلمان ، ضعیف و ناکار آمدو بدون انگیزه.
بسه همینا کافیه تا یک باشگاه نه یک لیگ رو خراب کنند.