۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۲-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۱۹۹۵
انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۲-۰۸-۱۳۸۹

آسیا "یه حبه قند" را بیمه کرد

 

بیمه‌آسیا پروژه بزرگ سینمایی «یه حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی را تحت پوشش قرار داد.
 

صلاح‌الدین قربانپور، سرپرست شعب استان آذربایجان شرقی بیمه‌آسیا با اعلام این خبر گفت: طبق این قرارداد، ساختمان، دکور، تجهیزات فیلمبرداری، نورپردازی و صـدابرداری حرفه‌ای پروژه بزرگ فیلم سینمایی «یه حبه قند» به ارزش بیش از ده میلیارد ریال تحت پوشش بیمه‌های آتش‌سوزی و زلزله بیمه‌آسیا قرار گرفت.

سرپرست شعبه استان آذربایجان شرقی بیمه‌آسیا با تأکید بر تداوم حمایت بیمه‌آسیا از فعالیت‌های فرهنگی، اظهار داشت: حمایت و ارائه پوشش‌های بیمه‌ای به فعالیت‌های تصویری به ویژه پروژه‌های سینمایی، حمایت از سرمایه‌های ملی در حوزه فرهنگی است که امیدواریم با تعامل و همکاری متقابل شاهد تداوم آن در آینده باشیم.

فیلم «یه حبه قند» که فیلمبرداری آن از اواسط تیـرماه آغاز شده است پس از فیـلم‌های «کودک و سرباز»، «زير نور ماه»، «اینجا چراغی روشن است»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «به همین سادگی» ششمین فیلم بلند سینمایی رضا میرکریمی محسوب می‌شود و در آن بازیگرانی همچون رضا کیانیان، سعید پورصمیعی، نگار جواهریان، اصغر همت، فرهاد اصلانی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت