۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۳-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۲۲۳۶
انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۳-۰۸-۱۳۸۹

تهديد دزدان دريايي سومالي به فروختن اعضاي بدن گروگان‌ها

بر اساس اين گزارش، يك گروگان غنايي و گروگاني از يمن با ارسال پيامي كوتاه به يك ايستگاه راديويي در "اكرا " اعلام كردند: دزدان دريايي سومالي تهديد كرده‌اند كه بزودي آنها را كشته و كليه‌ها و چشمهايشان را مي فروشند.
دزدان دريايي سومالي تهديد كردند كه در صورت عدم دريافت مبالغ مالي موردنظر خود، گروگان‌هاي خود را كشته و اعضاي بدن آنها را مي‌فروشند.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "محيط "، دزدان دريايي سومالي كه در ماه مارس گذشته يك كشتي و 22 نفر از كاركنان آن را ربوده بودند، اعلام كردند كه در صورت عدم دريافت مبلغ مالي مورد نظر خود، گروگان‌ها را كشته و اعضاي بدن آنها را مي‌فروشند.

بر اساس اين گزارش، يك گروگان غنايي و گروگاني از يمن با ارسال پيامي كوتاه به يك ايستگاه راديويي در "اكرا " اعلام كردند: دزدان دريايي سومالي تهديد كرده‌اند كه بزودي آنها را كشته و كليه‌ها و چشمهايشان را مي فروشند.

گروگان‌ها در پيام خود تاكيد كردند، فرماندهي دزدان دريايي تاكيد كرد به اين علت كه گزينه ديگري براي به دست آوردن پول ندارند، گروگان‌ها را مي‌كشند و اعضاي بدن آنها را خواهند فروخت.

در اين كشتي كه ماه مارس گذشته ربوده شده بود، 7يمني، 6هندي، 4غنايي و دو سوداني و فيليپيني حضور داشتند كه برخي از گروگان‌ها به دنبال گفت‌وگويي كه ميان دولت‌ها و دزدان دريايي انجام شد، آزاد شدند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)