۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد ۱۴۴۱۸۱

امید، امیدوارانه آغاز می کند؟

بازي‌هاي آسيايي گوانگجو به طور غیر رسمی روز گذشته و طبق عادت پیشین مسابقات آسیایی، چند روز مانده به افتتاحیه اصلی مسابقات، با انجام چند دیدار فوتبال آغاز شد.
عصر ایران ورزشی- بازي‌هاي آسيايي گوانگجو به طور غیر رسمی روز گذشته و طبق عادت پیشین مسابقات آسیایی، چند روز مانده به افتتاحیه اصلی مسابقات، با انجام چند دیدار فوتبال آغاز شد.

نخستين ديدار تيم ملي فوتبال اميد در بازي‌هاي آسيايي 2010 گوانگجو هم نیز امروز برگزار مي‌شود.

 تيم غلام پیروانی امروز در نخستين گام به مصاف تركمنستان مي‌رود. پس از ناكامي‌هاي تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان ايران در مسابقه‌هاي آسيايي كه با حذف نمايندگان ايران همراه بود، اكنون همه نگاه‌ها به شاگردان غلامحسين پيرواني دوخته شده است تا اميدها را در رده ملي بار ديگر زنده كند.

تيم اميد که از پنج شنبه گذشته در دهکده بازيهاي آسيايي استقرار يافته درآستانه نخستين ديدار خود مقابل ترکمنستان در شرايط روحي بالايي قرار دارد و آخرين اخبار از آمادگي کامل ملي پوشان براي کسب يک پيروزي روحيه بخش در نخستين گام از بازيهاي آسيايي حکايت دارد.

 ديدار تيم فوتبال اميد کشورمان مقابل ترکمنستان ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. در ديدار اول اين گروه نيز ويتنام به مصاف بحرين خواهد رفت که قرار است يکي از مربيان تيم اميد اين ديدار را زيرنظر بگيرد. در عين حال با حضور بازيكناني چون مهدي رحمتي، احسان حاج صفي، سيدجلال حسيني، غلامرضا رضايي، كريم انصاري‌فرد، حميدرضا علي‌عسگر و... نمي‌توان به گرفتن نتيجه از اين تيم اميدوار نبود.

شایان ذکر است که تيم ملي فوتبال ايران در دوره قبلي بازي‌هاي آسيايي كه در دوحه برگزار شد با دو پله نزول نسبت به بازي‌هاي سال 2002 بوسان كه قهرماني آسيا را با برانكو تجربه كرد، در مكان سوم قرار گرفت و به مدال برنز بازي‌ها رسید. اما شاید این بار انتظار می رود که تیم امید با دست پر و قهرمانی به کشور باز گردد.

گفتنی است که تيم ملي فوتبال اميد در گروه B رقابت‌ها با تيم‌هاي ويتنام، تركمنستان و بحرين همگروه است.



ارسال به دوستان