۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۷-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۴۲۰۷
انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۷-۰۸-۱۳۸۹

لپ‌تاپ مخصوص علاقه‌مندان به بازي‌هاي رايانه‌اي (+عكس)

شركت MSI لپ‌تاپ جديد خود كه GT628 نام گرفته و به صورت ويژه براي علاقه‌مندان به بازي‌هاي رايانه‌اي ساخته شده را وارد بازار كرد.

به نقل از الكترونيستا، بدنه اين لپ‌تاپ از جنس آلومينيوم و به رنگ قرمز ساخته شده است كه توجه هر كاربري را به خود جلب مي‌كند.

روي اين محصول پردازنده دوهسته‌اي Core 2 Duo اينتل نصب شده است كه در كنار پردازنده گرافيكي Geforce GTS 160M 3D ساخت شركت Nvidia، امكان اجراي بازي‌هاي سه‌بعدي و پيشرفته را فراهم مي‌كند.



اين لپ‌تاپ شامل رم يك گيگابايتي DDR3 مي‌شود و تصاوير در نمايشگر 15.4 اينچي آن با كيفيت بسيار مناسب پخش مي‌شوند.

در بالاي اين نمايشگر اسپيكرهاي ويژه‌اي نصب شده‌اند كه صدا از آن‌ها با كيفيت دالبي پخش مي‌شود. روي اين لپ‌تاپ كليد ويژه‌اي با نام Turbo نصب شده است تا در مواقعي كه كاربر نياز به نيروي بيشتري دارد، اين كليد را فشار دهد تا پس از روشن شدن موتور Turbo Drive Engine لپ‌تاپ، نيروي مورد نياز تامين شود.
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر