۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۷-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۴۲۵۰
انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۷-۰۸-۱۳۸۹

زورگيري بر روي پل عابر پياده

پس از اعترافات اعضاي اين باند و شناسائي دو سارق متواري ديگر، مأموران پليس آگاهي نيمه‌هاي شب در زمينهاي کشاورزي اطراف شهر متهمان را در حال فرار دستگير کنند.

ماموران پليس آگاهي شهرستان ورامين، 6 عضو باند زوگيران كه اقدام به زوگيري و سرقت از عابران در پل‌هاي عابرپياده مي‌كردند را دستگير كردند.

به گزارش ايسنا، سرهنگ ميري، فرمانده انتظامي شهرستان ورامين در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت‌ منزل و زورگيري توسط اعضاي باندي متشکل از خلافکاران منطقه بر روي پل عابر پياده‌اي در باقرآباد، رسيدگي به اين موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرارگرفت.

ميري افزود: مأموران در اين راستا به فردي به نام «جمشيد» كه از سارقان سابقه‌دار بود، مظنون شدند و با شناسائي مخفيگاه وي، در يک عمليات ضربتي او را بهمراه 3 عضو باند به نامهاي «حسين»، «احمد» و «محمدرضا» حين استعمال موادمخدر غافلگير و دستگير کردند.

وي تصريح کرد: با انتقال متهمان به پليس آگاهي و بازجويي از آنان، سارقان ابتدا منكر هر گونه سرقت و زورگيري شدند اما پس ازمواجه حضوري با چند مالباخته، به 4 فقره سرقت منزل و قريب به 20 فقره زورگيري بر روي پل عابر پياده با تهديد بوسيله قمه از افراد در حال عبور از پل اعتراف كردند.

ميري در ادامه گفت: پس از اعترافات اعضاي اين باند و شناسائي دو سارق متواري ديگر، مأموران پليس آگاهي نيمه‌هاي شب در زمينهاي کشاورزي اطراف شهر متهمان را در حال فرار دستگير کنند.

وي يادآور شد: با راهنمايي متهمان كليه منازل مورد دستبرد شناسايي شد اما بدليل رفت و آمد تعداد کثيري از کارگران فصلي و روزمزد و ديگر شهروندان از اين پل اغلب شکات شناسايي نشدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ورامين در خاتمه از شهرونداني که بدين روش مورد زورگيري قرار گرفتند خواست با مراجعه به پليس آگاهي نسبت به شناسائي متهمان اقدام کنند.

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!