۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۱۹-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۴۵۶۱
انتشار: ۱۶:۳۲ - ۱۹-۰۸-۱۳۸۹

كويت پيش‌نويس قوانين تحريم همه‌جانبه تل‌آويو را تصويب كرد

اين تحريم‌ها ادامه خواهد داشت تا رژيم صهيونيستي مواضع خود را در مخالفت با حقوق كشورهاي عربي اصلاح كند و حق عادلانه و مشروع فلسطينيان در حمايت از مقدسات شهر قدس را به رسميت شناسد.
كميسيون امور خارجي مجلس امت كويت در سايه سياست قطع ارتباط اين كشور با رژيم صهيونيستي چند پيش‌نويس در زمينه حمايت از ممنوعيت همكاري با تل‌آويو را به تصويب رساند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري كويت (كونا)، كميته امور خارجي مجلس امت كويت پيش‌نويس قوانيني درباره حمايت از اقدامات براي ممنوعيت ارتباط با رژيم صهيونيستي را تصويب كرد.

"مبارك الخرينج "، رئيس كميته خارجي مجلس كويت امروز در بيانيه‌اي خبري گفت: اين كميته در نشست اخير خود چندين پيش‌نويس تحريم اسرائيل را تصويب كرد كه در چارچوب تحريم اقتصادي و همچنين ممنوعيت تبادل سفرها و صادرات و واردات كالاها و غيره و همه اموري است كه نشان دهنده تماس و ارتباط با رژيم صهيونيستي باشد.

وي افزود: اين تحريم‌ها ادامه خواهد داشت تا رژيم صهيونيستي مواضع خود را در مخالفت با حقوق كشورهاي عربي اصلاح كند و حق عادلانه و مشروع فلسطينيان در حمايت از مقدسات شهر قدس را به رسميت شناسد.

"وليد خالد السابج "، مدير بنادر جنوبي و سرپرست كل دفتر تحريم در اداره كل گمرك كويت نيز اخيرا بر اهتمام اين كشور و تعهد آن بر اصول تحريم كشورهاي عربي با اسرائيل به عنوان سلاح قانوني در برابر تجاوزات و جنايات‌ اين رژيم عليه ملت فلسطين تاكيد كرد.

رسانه‌هاي غربي اخيرا به نقل از منابع ديپلماتيك ادعا كردند كويت بزودي به تحريم كالاهاي اسرائيلي خاتمه مي‌‏دهد و وارد مرحله بهبود روابط ديپلماتيك با تل‌‏آويو مي‌‏شود.
ارسال به دوستان