۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۴۴۸۴۶

هاشمي: 2 سال منتظر چنين روزي بوديم

در اين ماده 3 تيرانداز زن ايران به نام‌هاي الهه احمدي، مه‌لقا جام‌بزرگ و نرگس امام‌قلي نژاد تنها با 2 امتياز اختلاف نسبت به چيني‌ها به اين عنوان ارزشمند رسيدند.
مربي تيم ملي بانوان تفنگ و تپانچه بادي ايران گفت: 2 سال براي موفقيت در چنين روزي تلاش كرديم و تداركات لازم را براي اين بازي‌ها ديده بوديم.

الهام هاشمي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از رئيس فدراسيون تيراندازي و ساير مسئولان ورزش ايران تشكر مي‌كنم، چرا كه تمام امكانات بين‌المللي را در اختيار ما قرار دادند. 2 سال براي موفقيت در چنين روزي تلاش كرديم و تداركات لازم را براي اين بازي‌ها ديده بوديم.

هاشمي تأكيد كرد: مطمئن باشيد چنين موفقيتي پس از مدت‌ها تلاش به دست آمد، البته مي‌توانستيم با تلاش بيشتر موفق به كسب مدال طلا نيز شويم، اما چيني‌ها نشان دادند كه باهوش‌تر هستند.

وي افزود: رقابت نزديكي با تيراندازان چيني داشتيم و اين رقابت در كانون توجهات قرار گرفت. خدا را شكر مي‌كنم كه به نتيجه رسيديم و اميدوارم در آينده نتايج بهتري كسب كنيم.

در اولين روز بازي‌هاي آسيايي گوانگجو تيم ملي تيراندازي زنان ايران در رشته تفنگ بادي 10 متر با كسب مدال نقره تيمي اين رقابت‌ها به نخستين مدال آسيايي خود رسيد.

در اين ماده 3 تيرانداز زن ايران به نام‌هاي الهه احمدي، مه‌لقا جام‌بزرگ و نرگس امام‌قلي نژاد تنها با 2 امتياز اختلاف نسبت به چيني‌ها به اين عنوان ارزشمند رسيدند.

چين با 1194 امتياز قهرمان شد، ايران با 1192 امتياز نايب قهرمان و ازبكستان با 1182 امتياز سوم شد.

رقابت‌هاي انفرادي در بخش مقدماتي در حال برگزاري است.

در بخش انفرادي اين رشته نيز مه‌لقا جام‌بزرگ تيرانداز المپيكي ايران با كسب امتياز 500،7 عنوان پنجمي آسيا را به خود اختصاص داد و الهه احمدي و نرگس امام‌قلي نژاد به ترتيب با كسب امتيازهاي 499،1 و 497،6 هفتم و هشتم آسيا شدند.
برچسب ها: هاشمی ، سال ، منتظر ، چنین روزی
ارسال به دوستان