۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۴-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۵۱۶۳
انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۴-۰۸-۱۳۸۹

تشدید برخورد با تخلفات شبانه در تهران

وی تصریح کرد: در این راستا طی دو شب گذشته بیش از 400 دستگاه خودرویی که رانندگان آن‌ها اقدام به انجام حرکات مخاطره‌آمیز کرده بودند، متوقف و روانه پارکینگ شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آمادگی پلیس راهور تهران برای برخورد با خودروهای دارای چراغ زنون از 15 آذر ماه گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ «طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه» آغاز کرده است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار رحیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آمادگی پلیس راهور تهران برای برخورد با خودروهای دارای چراغ زنون از 15 آذر ماه، گفت: «طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه» توسط پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آغاز شده است که بر این اساس طی دو شب گذشته تیم‌های ویژه‌ در تهران با استقرار در محورهای بزرگراهی با تخلفات خودروها اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، انجام حرکات مخاطره آمیز، لایی کشی و ... برخورد کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا طی دو شب گذشته بیش از 400 دستگاه خودرویی که رانندگان آن‌ها اقدام به انجام حرکات مخاطره‌آمیز کرده بودند، متوقف و روانه پارکینگ شدند.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به این که اکثر این رانندگان را جوانان تشکیل داده و تعدادی از آن‌ها حتی فاقد گواهینامه رانندگی هستند، خاطرنشان کرد: این افراد برای انجام تست سلامت معرفی شده‌اند.

وی تصریح کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده «طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه» تقویت خواهد شد.
برچسب ها: تخلفات شبانه
ارسال به دوستان
آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور