۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۴۵۳۱۵

خجسته: به كسب مدال در واليبال ساحلي اميدواريم

تيم ملي واليبال ساحلي ايران "الف " هم متشكل از سلاق و فرخي هم برابر عمان قرار گرفت و موفق شد 2 بر صفر از سد حريف خود عبور كند.
سرپرست تيم ملي واليبال ساحلي ايران از كسب مدال در رقابت‌هاي آسيايي گوانگجو ابراز اميدواري كرد.

به گزارش فارس، مهدي خجسته با اشاره به پيروزي تيم‌هاي واليبال ساحلي ايران در مسابقات آسيايي گوانگجو اظهار داشت: اگرچه اولين باري است كه در بازي‌ها شركت مي‌كنيم؛ اما با شناختي كه از تيم‌هاي شركت كننده داريم، از كسب مدال نااميد نيستيم.

وي ادامه داد: چين و ژاپن از تيم‌هاي خيلي خوب مسابقات هستند. تقريباً در همه رقابت‌هاي معتبر جهاني شركت كرده‌اند. با اين همه، اگرچه مسئولان انتظار كسب مدال از ما نداشتند، اميدوارم با صدرنشيني در گروه خود، راه صعود به جمع 4 تيم برتر را هموار كنيم.

تيم واليبال ساحلي ايران "ب " متشكل از رضا نائيني و رحمان رئوفي در نخستين ديدار خود در رقابت‌هاي آسيايي گوانگجو برابر تيمور شرقي به ميدان رفت و موفق شد حريف را 2 بر صفر شكست دهد.

تيم ملي واليبال ساحلي ايران "الف " هم متشكل از سلاق و فرخي هم برابر عمان قرار گرفت و موفق شد 2 بر صفر از سد حريف خود عبور كند.

ملي‌پوشان ايران "ب " روز چهارشنبه در دومين مسابقه خود به مصاف كامبوج خواهند رفت. اين تيم در گروه G با چين، تيمورشرقي و كامبوج همگروه است.

ايران "الف " هم روز چهارشنبه در دومين مسابقه خود به مصاف قطر خواهد رفت. اين تيم در گروه D با تيم‌هاي ملي تايلند، عمان و قطر همگروه است.
ارسال به دوستان