۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۲۶-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۵۵۰۷
انتشار: ۱۶:۱۲ - ۲۶-۰۸-۱۳۸۹

هديه احمدي‌نژاد به الهام علي‌اف

رئيس جمهور كشورمان در پايان مذاكرات دوجانبه با الهام علي‌اف رئيس جمهور آذربايجان سه دستاورد پيشرفته كشورمان (دستگاه شنوايي سنجي نوزادان، نانوسكوپ و فناوري پيشرفته تصفيه آب) را به وي اهدا كرد.
احمدي‌نژاد سه دستاورد پيشرفته كشورمان (دستگاه شنوايي سنجي نوزادان، نانوسكوپ و فناوري پيشرفته تصفيه آب )را به الهام علي‌اف همتاي آذربايجاني خود اهدا كرد.

به گزارش فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كشورمان در پايان مذاكرات دوجانبه با الهام علي‌اف رئيس جمهور آذربايجان سه دستاورد پيشرفته كشورمان (دستگاه شنوايي سنجي نوزادان، نانوسكوپ و فناوري پيشرفته تصفيه آب) را به وي اهدا كرد.

براساس اين گزارشT دستگاه شنوايي سنجي نوزادان ;i براي ارزيابي و غربالگري شنوايي كاربرد دارد، امواج توليده شده در حلزون شنوايي را توسط يك ميكروفون بسيار حساس ضبط و پردازش مي‌كند.

دستگاه نانوسكوپ براي تصوير برداري از سطوح در ابعاد نانو متري استفاده مي‌شود و ايران از كشورهاي معدود توليد كننده اين دستگاه است. كاربرد اين دستگاه در كليه علوم مربوط به فناوري نانو مانند نانو شيمي، نانو سنسورها و نانو الكترونيك مي‌باشد.

فناوري پيشرفته تصفيه آب با ظرفيت ده متر مكعب در شبانه‌روز نيز قادر است همه ذرات معلق و بخش زيادي از ذرات محلول در آب را تا 99.9 درصد حذف كند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)