۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
فیلم بیشتر »»
کد ۱۴۵۷۳۹

حمايت مارادونا از سرمربي رئال مادريد

مارادونا گفت: من متقاعد شده ام که اگر آنان قدري صبر کنند وي خواهد توانست ظرف يک مدت کوتاه فاتح ليگ قهرمانان شود.
سرمربي سابق تيم ملي فوتبال آرژانتين ضمن حمايت از 'خوزه مورينيو' اعلام کرد، وي مي تواند به بد اقبالي رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا پايان داده و به نخستين سرمربي تبديل شود که با سه باشگاه مختلف به مقام قهرماني اروپا دست مي يابد.

فوتبال 3 - مارادونا پس از حضور در يک جلسه تمرين رئال مادرید در مجتمع ''والده بباس'' باشگاه رئال ابراز اميدواري کرد وي عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا را نصيب رئال مادريد خواهد کرد.

 مارادونا افزود: بايد به مورينيو وقت داد تا بازيکنان خواسته هايش را دريابند. اين آن چيزي است که در اينتر اتفاق افتاده و ايتالياييها پس از متجاوز از 50 سال فاتح جام اروپا شده اند.

 مارادونا گفت: من متقاعد شده ام که اگر آنان قدري صبر کنند وي خواهد توانست ظرف يک مدت کوتاه فاتح ليگ قهرمانان شود.

 مورينيو نخستين بار در سال 2004 به همراه پورتو يک تيم از زادگاهش پرتغال قهرمان اروپا شد و سپس به چلسي رفت و هر چند نتوانست به موفقيتي در اروپا دست يابد اما به طور پياپي اين تيم را قهرمان ليگ برتر انگليس کرد. اين نخستين قهرماني تيم لندني پس از يک ربع قرن بود.

 وي سپس به اينتر ميلان پيوست و در ماه مه سال گذشته در رديف سرمربياني چون ''ارنست هاپل'' و اوتمار هيتزفلد قرار گرفت که در دو باشگاه مختلف قهرماني در اروپا را تجربه کرده اند.
ارسال به دوستان