۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۷-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۶۹۱۹
انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۷-۰۹-۱۳۸۹

موج سوم انتقال ایدز نگران کننده است

صداقت افزود: اگر بحرانها را در جوانان و نوجوانان مدیریت نشود در رفتارهای پرخطر اعتیاد و ارتباط جنسی قرار می گیرند.

مهر: رئیس اداره ایدز وزارت بهداشت، تغییر الگوی انتقال ایدز به ارتباط جنسی در بین جوانان که به موج سوم موسوم است را نگران کننده خواند.

دکترعباس صداقت شامگاه شنبه در همایش ایدز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با ابراز نگرانی از موج سوم ایدز در دنیا و کشور گفت: برنامه کاهش آسیب با مداخله دانشجویان و جوانان بسیار تاثیر گذار است.

صداقت افزود: اگر بحرانها را در جوانان و نوجوانان مدیریت نشود در رفتارهای پرخطر اعتیاد و ارتباط جنسی قرار می گیرند.

رئیس اداره ایدز وزارت بهداشت با هشدار به رسیدن موج سوم انتقال ایدز بیان داشت: اگر تا پنج سال برنامه و مداخلات صورت نگیرد باید منتظر رسیدن موج سوم انتقال ایدز از ارتباط جنسی غیر ایمن باشیم.

وی دانشجویان را در اصلاح ناهنجاریها تاثیرگذار دانست و افزود: با تغییر نگرش و سالم سازی رفتار دانشجویان و جوانان می توانند خود را واکسینه کنند و باید راههای توانمندسازی در مقابل ناهنجاریها را آموزش ببیند و به دیگران در این زمینه اطلاع رسانی کنند.
برچسب ها: انتقال ایدز
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟