۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۷-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۶۹۸۴
انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۷-۰۹-۱۳۸۹

آيت‌الله سبحاني: پيام ما را به دولت برسانيد

اين مرجع تقليد با بيان اينكه پيام ما را به دولت برسانيد، اظهار داشت: بايد جلوي واردات بي رويه در كشور گرفته شود،اگر بخواهيم در صنعت و توليد پيشرفت كنيم بايد احساس فقر و نياز در صنعت داشته تا توليد كنيم.
آيت الله العظمي سبحاني گفت: بايد در تمام مسائل استقلال اسلامي حفظ شود.

به گزارش ايلنا،آيت‌الله جعفر سبحاني در ديدار با دبير‌كل و جمعي از اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به آياتي از قرآن اظهار داشت: خداوند مي فرمايد جمعيتي كه متفرق است مانند كسي است كه در چاه بوده و مرگش قطعي است و براي نجات طنابي را مي فرستيم تا نجات پيدا كند و چنگ به ريسمان خدا بزنيد.

وي ادامه داد: ما هم جمعيتي هستيم كه اگر متفرق باشيم مانند كسي كه در چاه بوده و نجات در چنگ زدن به ريسمان وحدت است.

اين مرجع تقليد تصريح كرد: موتلفه از ائتلاف است و همواره متحد عمل كرده، شناختم از پيشينه شما زياد است و همواره در طول اين سالهاي فعاليت موفق بوده‌ايد.

آيت‌الله سبحاني در ادامه سخنان خود بيان داشت: افراد وقتي لباس خدمت مي پوشند بايد غير از كساني باشند كه در ميدان سياست هستند،در ميدان سياست تنها ايده خود را دارند‌،اما زماني كه لباس خدمت به مردم را بر تن كرده‌اند،بايد نسبت به همه يكسان بنگرند.

سبحاني تاكيد كرد: بايد در عرضه خدمات به فرهنگ اسلامي توجه شده و فرهنگ اسلامي بالا رود،در كنار خدمات انساني خدمات فرهنگي عرضه شود.

اين مرجع تقليد با بيان اينكه پيام ما را به دولت برسانيد، اظهار داشت: بايد جلوي واردات بي رويه در كشور گرفته شود،اگر بخواهيم در صنعت و توليد پيشرفت كنيم بايد احساس فقر و نياز در صنعت داشته تا توليد كنيم.

وي تاكيد كرد: اين تفكر درست نيست كه ما نيازمند باشيم و كشورهاي ديگر توليد كنند و ما تنها از توليدات آنها استفاده كنيم، واردات بي رويه به اقتصاد ضربه مي زند.

سبحاني ابراز داشت: از اينكه موتلفه اسلامي در عضويت اعضا دقت مي كند كار بسيار خوبي است، نظارتتان بايد بماند،راه خدا را بايد بگوئيد كه خير همه در راه خدا است.

وي در ادامه بيان داشت: در تمام مسائل بايد اسلام را حفظ و از فرهنگ اسلامي مراقبت كرد و در مقابل هجوم دشمنان در مسائل فرهنگي نبايد عقب نشيني كرد بلكه در فرهنگ اسلامي بايد استوار باشيم.

اين مرجع تقليد شيعيان تاكيد كرد: بايد جمعيتي وجود داشته باشد كه كارش امر به معروف نهي از منكر و دعوت به خير باشد.

وي اظهار داشت: اميدواريم اين هويتي كه داريد محفوظ بماند تا روز به روز مردم قوت اش را بهتر درك كنند و اينكه در سنگرها حضور داريد.

سبحاني تاكيد كرد: همانطور كه در اساسنامه خود به محوريت روحانيت و مرجعيت توجه داشته‌ايد پايبند بمانيد و از خط مستقيم كنار نرويد،محتوا و محور كار شما روشن است و اين محتوا و محور را تا به آخر حفظ كنيد و اختلافات را حل كنيد.

همچنين در اين ديدار محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: كساني كه در حزب موتلفه اسلامي فعاليت مي كنند دغدغه دين دارند و ما دينمان را خدمت مراجع عظام عرضه مي كنيم كه اگر مورد تائيد قرار گرفت با جديت به كار خود ادامه دهيم.

حبيبي تصريح كرد:ضرورت تعميق و گسترش وحدت نيروهاي انقلاب امروز بيش از گذشته است و در مقابل دشمنان به دنبال ايجاد انشعاب و اختلاف در ميان نيروهاي انقلاب هستند.

وي در ادامه با تاكيد بر اين كه وحدتي را كه با محوريت روحانيت،مرجعيت و ولايت سرچشمه بگيرد را قبول داريم، بيان داشت:امروز وظيفه است كه نيروهاي انقلاب را فارغ از تعصبات گروهي به وحدت دعوت كنيم.

دبير‌كل حزب موتلفه اسلامي تاكيد كرد: تشكل هايي كه ادعاي اسلامي بودن دارند امروز وسط ميدان جنگ نرم قرار دارند و تنها راه ما در گسترش فرهنگ اسلامي تعميق باورهاي ديني است كه جز با رهبري روحانيت و مرجعيت امكان پذير نيست.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)