۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۷-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۶۹۹۰
انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۷-۰۹-۱۳۸۹

رهبر انقلاب: بايد هر چه مي‌توانيم خود را در دريا و ساحل تقويت كنيم

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پايان، توان، روحيه و آمادگي پرسنل نيروي دريايي را خوب و انقلابي دانستند و همكاري نزديك دو نيروي دريايي ارتش و سپاه را تحسين كردند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي و فرمانده كل قوا امروز در ديدار فرمانده و معاونين نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، تقويت نيروي انساني، روحيه بكارگيري استعدادها و به عرصه درآوردن ابتكارات را براي آينده نيروي دريايي ضروري خواندند و خاطر نشان كردند: اين كار مهم با اراده قوي، طراحي خوب، مديريت به روز و دائمي، تحقق خواهد يافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب،فرمانده معظم كل قوا با گراميداشت هفتم آذر، نيروي دريايي را نيرويي راهبردي برشمردند و افزودند: با توجه به مسايل كنوني جهان و وضعيت جغرافياي سياسي امروز دنيا، بايد هر چه مي‌توانيم خود را در دريا و ساحل تقويت كنيم.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پايان، توان، روحيه و آمادگي پرسنل نيروي دريايي را خوب و انقلابي دانستند و همكاري نزديك دو نيروي دريايي ارتش و سپاه را تحسين كردند.

در ابتداي اين ديدار امير دريادار سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به تدوين سند راهبردي و بهره‌گيري از فناوري‌هاي نوين در اين نيرو، گزارشي از توان رزمي و قدرت بازدارندگي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران ارائه كرد.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد