۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۲۰-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۸۸۸۲
انتشار: ۱۶:۴۷ - ۲۰-۰۹-۱۳۸۹

دستگیری دو دزد دریایی در ایران

شرفی تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پایگاه دریایی آبادان و شناسایی این دو سارق دریایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و تحول مراجع قضایی شدند.
فرمانده پایگاه دریابانی آبادان گفت: در یک عملیات غافلگیرانه دو دزد دریایی در دهانه آبراه اروند بازداشت شدند.

یدالله شرفی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ماموران پایگاه دریابانی آبادان موفق شدند در یک عملیات غافلگیرکننده دو دزد دریایی را در دهانه آبراه اروند دستگیر کنند.

وی افزود: این دو دزد دریایی در آبراه اروند با کمین بر روی شناورها اقدام به سرقت از آنها می‌کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی آبادان ادامه داد: با استفاده از منابع و اخباری که از شهرهای همجوار در خصوص این دو دزد حرفه‌ای دریافت شد عملیات شناسایی آنها آغاز شد.

شرفی تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پایگاه دریایی آبادان و شناسایی این دو سارق دریایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و تحول مراجع قضایی شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی آبادان اضافه کرد: در این عملیات که در روزهای گذشته انجام شد ماموران پایگاه دریایی با اجرای کمین موفق به دستگیری این دو دزد دریایی شدند.

شرفی خاطرنشان‌کرد: این دو دزد دریایی آخرین سرقت خود را در روز چهارم آذر ماه جاری انجام داده بودند که بلافاصله پس از اطلاع از این مسئله عملیات شناسایی آنها آغاز و در مدت کوتاهی نیز دستگیر شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی آبادان افزود: با دستگیری این دو سارق دریایی هم‌اکنون تحقیقات در خصوص آنها توسط مراجع قضایی در حال انجام است.

شرفی در پایان گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پایگاه دریابانی آبراه اروند از امنیت بسیار مناسبی برخوردار است.
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم