۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۴-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۹۲۹۴
انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۴-۰۹-۱۳۸۹

بازدید آیت الله خزعلی از شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش همگام + عکس

وی به آنان توصیه کرد مراقب لحظه لحظه اوقات خود باشند و در تمامی امور از کم کاری و سستی پرهیز کنند، زیرا کار مومن عبادت است و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست .

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از تلاش های مدیران وکارگران گروه صنعتی ایران خودرو ، جهش در کیفیت خدمات این گروه را مورد تمجید قرار داد و آن را نشانه مسوولیت پذیری دانست .

به گزارش روابط عمومی شرکت همگام، آیت الله خزعلی ، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس بنیاد الغدیر دربازدید ازشرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش همگام به تقدیر و تشکر از مدیران و کارگران سخت کوش و وظیفه شناس این شرکت پرداخت و گفت : آنچه امروزکشورو انقلاب اسلامی دارد ، مدیون شما کارگران خستگی ناپذیر و قدرشناس است و شما مدیران و کارگران در واقع سرمایه های این انقلاب و نظام هستید و آن را بیمه کرده اید.

عضو مجلس خبرگان رهبری همه کارگران بخش صنعت را به مسوولیت پذیری و تعهد کاری توام با روش و منش اسلامی دعوت و به آنان توصیه کرد مراقب لحظه لحظه اوقات خود باشند و در تمامی امور از کم کاری و سستی پرهیز کنند، زیرا کار مومن عبادت است و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست .

دربخشی از این مراسم پس از مدیحه سرایی و سوگواری حاضران ،آیت الله  خزعلی  با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع ) خطاب به کارگرانی که در مسجد عقیل شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش همگام  گرد او حلقه زده بودند ، خاطرنشان کرد : عاشورا تابلوی شگفت انگیز تاریخ بشریت است که راه نجات خلق عالم را به درستی مشخص و معین کرده است .








ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است