۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۵-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۹۳۴۱
انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۵-۰۹-۱۳۸۹

توصیه های ایمنی اورژانس تهران به عزاداران حسینی


اورژانس تهران با توجه به ایام عزاداری به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورا، توصیه‌ های بهداشتی و ایمنی به عزاداران حسینی ارائه داد.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام اورژانس تهران، در هیئتها و تکایایی که از بخاری برای گرم کردن فضا استفاده می‌ شود باید نکات ایمنی رعایت شود. بنابراین به مردم توصیه می‌شود با بروز حالتهایی مانند گیجی، کاهش هوشیاری و  بیحالی، حتما وسیله گرمازا را بررسی کرده و در صورت مشاهده هرگونه نقص ایمنی حتما به آتش‌نشانی و اورژانس اطلاع دهند.

با توجه به برودت هوا در چند روز اخیر و تردد بیشتر مردم در خیابانها توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از سرماخوردگی حتما لباس مناسب بپوشند و افراد مسن و کودکان حتی‌الامکان از منزل خارج نشوند.
 
مسئولین هیئتها حتما باید موارد بهداشتی درباره آب، مواد غذایی و ظروف یکبار مصرف را رعایت کنند تا از مسمومیتهای احتمالی جلوگیری شود. همچنین هموطنان در صورت مشاهده هرگونه حادثه‌ای حتما با اورژانس 115 تماس بگیرند.
ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد