۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۵-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۹۳۴۱
انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۵-۰۹-۱۳۸۹

توصیه های ایمنی اورژانس تهران به عزاداران حسینی


اورژانس تهران با توجه به ایام عزاداری به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورا، توصیه‌ های بهداشتی و ایمنی به عزاداران حسینی ارائه داد.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام اورژانس تهران، در هیئتها و تکایایی که از بخاری برای گرم کردن فضا استفاده می‌ شود باید نکات ایمنی رعایت شود. بنابراین به مردم توصیه می‌شود با بروز حالتهایی مانند گیجی، کاهش هوشیاری و  بیحالی، حتما وسیله گرمازا را بررسی کرده و در صورت مشاهده هرگونه نقص ایمنی حتما به آتش‌نشانی و اورژانس اطلاع دهند.

با توجه به برودت هوا در چند روز اخیر و تردد بیشتر مردم در خیابانها توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از سرماخوردگی حتما لباس مناسب بپوشند و افراد مسن و کودکان حتی‌الامکان از منزل خارج نشوند.
 
مسئولین هیئتها حتما باید موارد بهداشتی درباره آب، مواد غذایی و ظروف یکبار مصرف را رعایت کنند تا از مسمومیتهای احتمالی جلوگیری شود. همچنین هموطنان در صورت مشاهده هرگونه حادثه‌ای حتما با اورژانس 115 تماس بگیرند.
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته