۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۸-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۹۶۶۳
انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۸-۰۹-۱۳۸۹

تشكيل صف‌هاي طويل در مقابل خودپردازها

بر اساس این گزارش از سطح شهر بسياري از مراجعه كنندگان بخشي از پول موجود در حساب خود را نيز دريافت مي كردند .

همزمان با آغاز طرح هدفمندي يارانه‌ها و ايجاد امكان برداشت يارانه‌هاي واريزي به حساب مردم ، صف‌هاي طويل در مقابل خودپردازهاي بانكي تشكيل شد .

به گزارش ايلنا، از اولين ساعات امروز مراجعات مكرر مردم به عابر بانك ها سبب ايحجاد صف هاي طويل در مقابل خودپردازها شده است .

بر اين اساس بسياري از كساني كه براي دريافت پول به خودپردازها مراجعه كرده بودند هدف خود را چك كردن حساب هاي اعلامي به دولت براي واريز اعتبار هدفمندي يارانه‌ها عنوان كردند .

بر اساس این گزارش از سطح شهر بسياري از مراجعه كنندگان بخشي از پول موجود در حساب خود را نيز دريافت مي كردند .

اين در حالي است كه مقامات مسئول و شخص رييس جمهور در گفنتگوي ويژه خبري خود در شب گذشته خواستار آن شدند كه مردم عجله اي براي دريافت پول‌هاي واريزي نداشته باشند .

بر اساس اين گزارش به ازاي هر نفر دولت نسبت به واريز 40 هزار و 500 تومان اعتبار براي هر ماه اقدام كرده است . يارانه‌هاي واريزي دو ماهه بوده و به اين ترتيب به ازاي هر نفر در حال حاضر 81 هزار تومان در حساب‌ها موجود است .
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)