۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد ۱۵۰۴۴۱

ابراهيم آفلاي رسما به بارسلونا پيوست

آفلای گفت: «با غرور و احترام پیراهن بارسلونا را به تن می‌کنم. بارسا چیزی فراتر از یک باشگاه است؛ کریسمس مبارک و ویسکا (زنده باد به زبان کاتالان) بارسا!
بارسلونا ابراهيم آفلاي، بال ملي‌پوش هلندي را با قراردادي چهار و نيم ساله به خدمت گرفت. او با مبلغ 3 ميليون يورو از PSV آيندهوون خريداري شد.

فوتبال 3 - قهرمان اسپانیا در وب‌سایت رسمی خود این خبر را اعلام کرد. همچنین به گفته آنها، مبلغ بازخرید آفلای در قرارداد این بازیکن 24 ساله 100 میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

PSV و بارسا در نوامبر بر سر مبلغ 3 میلیون یورو توافق کرده بودند و البته در صورت فروش آفلای، درصدی از این مبلغ هم به باشگاه هلندی می‌رسد.
طبق این قرارداد، بارسا باید در سال 2013 به مناسبت صدسالگی باشگاه PSV با آنها بازی کند.

آفلای گفت: «با غرور و احترام پیراهن بارسلونا را به تن می‌کنم. بارسا چیزی فراتر از یک باشگاه است؛ کریسمس مبارک و ویسکا (زنده باد به زبان کاتالان) بارسا!

هنگامی که کودک بودم می‌خواستم برای بارسا بازی کنم و رویایم این بود. ما همه می‌دانیم این‌جا بهترین جا برای بازی فوتبال است و هنگامی که از علاقه آنها باخبر شدم تردید نکردم؛ تنها این حس به من دست داد که: همین حالا امضا کن و قرارداد را سریعا ببند!»

البته ملی‌پوش هلندی باخبر است که یافتن جایی در ترکیب ثابت بارسا دشوار است: «طبیعی است که در باشگاهی این‌چنین که بازیکنان باکیفیت بسیار زیادی دارد این گونه باشد، اما من برای جایگاه خود می‌جنگم. برایم مهم نیست کجا بازی کنم، هرجا مربی از من بخواهد نهایت تلاش خود را انجام خواهم داد.

تیم ما بسیار سریع است و در سطحی بسیار بالا بازی می‌کند. هر بازیکن جدید باید جایگاهش را در تیم بیابد و من هم همین کار را انجام خواهم داد.»
به آفلای پیراهن شماره 20 داده شده است.
ارسال به دوستان