۱۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۰۴-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۰۵۳۸
انتشار: ۱۷:۵۸ - ۰۴-۱۰-۱۳۸۹

هشدار حماس به تل آویو: در برابر حملات به غزه سکوت نخواهیم کرد

ابوعبیده خاطرنشان کرد: از زمان تاسیس جنبش حماس تاکنون طی 23 سال گذشته هزار و 808 نفر از مبارزان گردان های قسام شهید شده اند و نیروهای مقاومت حماس هزار و 115 عملیات رسمی انجام داده اند.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) ضمن هشدار به ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه، درباره پیامدهای خطرناک این تجاوزگری به اشغالگران قدس هشدار داد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، ابوعبیده سخنگوی گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در کنفرانس خبری در غزه با اشاره به حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه اظهار داشت : ادامه حملات نظامی اسرائیل در غزه بازی با آتش به شمار می رود و ما در برابر این حملات سکوت نخواهیم کرد.

وی به اشغالگران قدس هشدار داد : در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه نیروهای مقاومت آتش بس با این رژیم را کان لم یکن تلقی خواهند کرد.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: از زمان تاسیس جنبش حماس تاکنون طی 23 سال گذشته هزار و 808 نفر از مبارزان گردان های قسام شهید شده اند و نیروهای مقاومت حماس هزار و 115 عملیات رسمی انجام داده اند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی در ماه جاری میلادی بیش از 16 بار نوارغزه را بمباران کرده و بیش از 8 بار هدف حملات توپخانه ای قرار داده است. بر اثر این حملات 13 شهروند فلسطینی شهید و 33 نفر دیگر زخمی شدند.
برچسب ها: تل آویو ، حماس ، غزه
ارسال به دوستان
ادعای سایت گل عربی: تغییر محل برگزاری بازی استقلال و النصر؛ قطر میزبان بازی حساس آسیایی یمن خطاب به اسرائیل: منتظر باران موشک‌ های فراصوت طی روزهای آینده باشید نیمار به دنبال ساخت بهشت شخصی؛ خرید جزیره لاکچری در برزیل (+عکس) وزیر امنیت اسرائیل: «تا پیروزی کامل در غزه، لبنان و ایران ادامه خواهیم داد» بیرانوند و پرسپولیس؛ ماجرای رشوه و فساد ادامه دارد لحظه‌ای تاریخی در NBA؛ لبرون جیمز و پسرش هم‌تیمی شدند (+عکس و فیلم) پدیده گل‌گهر به اردوی تیم ملی دعوت شد؛ زارع از لیگ یک به تیم ملی صعود کرد تهدید طوفان الاقصی برای وجود اسرائیل به روایت خالد مشعل احیای لواندوفسکی در بارسلونا؛ رقابت تنگاتنگ با مرموش برای کفش طلا مدیر معدن طبس: متاسفانه سنسور مرکزی و رصد آنلاین برخط در معدنجو نداشتیم پوگبا به زودی به میادین بازمی‌گردد؛ محرومیت 4 ساله به 18 ماه کاهش یافت ابهام در حضور ستاره ازبکستانی مقابل ایران؛ اورونوف به بازی می‌رسد یا خیر؟ قالیباف: براساس باورهایمان پا به میدان گذاشته‌ایم تغییرات گسترده در فهرست تیم ملی فوتبال ایران؛ غیبت کنعانی‌زادگان و حضور ۶ بازیکن سپاهان جنگ ابدی اسرائیل در تونلی تاریک