۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۶-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۰۸۰۵
انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۶-۱۰-۱۳۸۹

استیضاح نخست وزیر،‌ فردا در پارلمان كویت

"جاسم الخرافی" رئیس پارلمان کویت از نمایندگان خواست در استیضاح از "شیخ ناصر محمد" نخست وزیر این کشور به قانون اساسی و آیین نامه داخلی پارلمان پایبند باشند.
به گزارش خانه ملت به نقل از روزنامه القبس چاپ کویت، وی خطاب به نمایندگان گفت: درست است که همه دیدگاه های متفاوتی دارند اما نباید در رعایت قانون اساسی اختلاف داشته باشیم و همکاری با همدیگر را در پارلمان از دست بدهیم.

وی همچنین در رابطه با علنی یا غیر علنی بودن جلسه استیضاح اظهار داشت: در صورتی که دولت درخواست غیرعلنی بودن جلسه را مطرح کند جلسه غیر علنی و در غیر این صورت به صورت علنی برگزار می‌شود.

پارلمان کویت فردا سه شنبه نخست وزیر این کشور را به درخواست نمایندگان مخالف و به دنبال حمله اخیر نیروهای ویژه این کشور به جلسه نمایندگان و ضرب و شتم آنها استیضاح می‌کند.

پارلمان کویت 50 عضو دارد که 20 عضو آن مخالف دولت و 16 عضو از آن اعضای کابینه دولت هستند و همچون نمایندگان حق رای دارند.
ارسال به دوستان
ال 90 ایرانی رسما توسط پارس خودرو در معرض نمایش قرار گرفت (+عکس و مشخصات خودرو) ترفند موذیانه همستر کامبت، میلیون‌ها کاربر را نقره داغ کرد با دانش آموزی که از رفتن به مدرسه امتناع می کند، چه کنیم؟ شرکت ژاپنی: بی‌سیم‌های منفجرشده در لبنان محصول ما نیست حوثی‌ها چگونه پهپادهای ۳۰ میلیون دلاری «ریپر» را سرنگون می‌کنند/ آمریکا: دست ایران در کار است داخل دیوارهای همیشه سبز چه شکلی است؟! (عکس) قویترین آنتی اکسیدان طبیعی رهبری: اختلاف نظر و سلیقه نباید در همدستی ملت تأثیر بگذارد سالروز آغاز جنگ از نگاه صدام چه روزی است؟ خواص استثنایی یک لیوان شیر منابع آمریکایی: اسرائیل برای منفجر کردن پیجرها 15 سال برنامه ریزی کرده است! با این روش سبزیجات تازه می‌مانند / راه‌حل جالب یک استارت‌آپ صدرنشین‌ها و قعرنشین‌های سینما در گیشه ۱۰۰۰ میلیاردی رئیس‌جمهور صبح فردا یکشنبه عازم نیویورک می‌شود هوش مصنوعی «اُپن‌ای‌آی» در فریب دادن کاربر مهارت بالایی دارد