۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۸-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۰۹۸۷
انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۸-۱۰-۱۳۸۹

خانه‌تكاني مدیریتی در استانداري فارس

وي خاطرنشان كرد: مديران حزب‌اللهي در فارس ‍با تأسي از منويات مقام معظم رهبري و براي كار و تلاش در جهت تحقق منافع و خواست مردم شريف و ولايت‌مدار استان، وارد هيچ‌گونه حاشيه‌اي نخواهند شد.

استاندار فارس معتقد است، در فضاي خوب كار و تلاش استان، حاشيه‌ها جايي ندارند و تغيير و تحولات، تحويل سنگر از يك سنگربان به سنگربان جديدي است.

به گزارش ايسنا "روح‌الله احمدزاده كرماني" در مراسم توديع و معارفه مديران ستادي استانداري فارس، با بيان اينكه تغيير و تحولات در مسير تحويل "الي‌ احسن‌الحال" انجام مي‌گيرد، گفت: اعمال صالح و خالصانه از جمله مسائلي است كه بعد از تحويل پست‌ها و توديع‌ها باقي مي‌ماند. بنايراين مديران استان فارس بايد عمل صالح خود را با نيت‌هاي خالصانه و در جهت تحقق شعار عدالت‌محوري و رفع فقر و محروميت تثبيت كنند.

وي در ادامه به خدمات رفاهي، فرهنگي و اداري صورت گرفته در زمان حجت‌الاسلام والمسلمين "عليرضا حدائق"، مشاور قبلي خود در امور روحانيت اشاره كرد و افزود: لباس روحانيت مناعت طبع و شرايط اجتماعي و زيست اجتماعي را به همراه دارد كه امروز طلبه‌ها به عنوان يكي از مظلوم‌ترين اقشار در مملكت هستند.

دكتر احمدزاده بر ضرورت تعميق و گسترش پيوند با روحانيت و از سوي ديگر رسيدگي به امور روحانيت و حوزه‌هاي علميه استان فارس تاكيد كرد.

وي در بخش ديگري از سخنانش به فعاليت‌هاي "سعيد گردشي"، مشاور قبلي امور ايثارگران استانداري فارس اشاره و اظهار كرد: تجميع فعاليت‌هاي مربوط به رسيدگي سريع‌تر به مسائل و مشكلات خانواده‌هاي معزز شهدا، جانبازان و ايثارگران استان فارس، از مهمترين علت‌هاي انتصاب "اسدي"، رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان فارس به عنوان مشاور جديد امور ايثارگران استاندار است.

استاندار فارس، پركاري و كم ادعا بودن را از خصوصيات مشاور جديد امور ايثارگران استانداري دانست و اظهار اميدواري كرد: با اين تغيير و تحولات، مشكلات خانواده‌هاي معزز شهدا، جانبازان و ايثارگران استان فارس در سريع‌ترين زمان ممكن برطرف و به نتيجه مطلوب منجر شود.

دكتر احمدزاده در بخش ديگري از سخنانش به خدمات صورت گرفته در دوران مسئوليت "پرويز فتاحي"، مديركل قبلي دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري فارس اشاره كرد و گفت: انضباط بخشي، تنظيم امور و تسريع در امور سازماني و مسائل منابع انساني، از مهمترين اقدامات انجام شده در زمان تصدي مسئوليت فتاحي است.

وي در ادامه به خدمات مطلوب و موثر "مريم اردبيلي" مديركل قبلي امور بانوان و خانواده استانداري فارس و "كهندل‌پور" مدير قبلي هسته گزينش استانداري فارس در طول دوران مسئوليت‌شان اشاره و تصريح كرد: اين دگرگوني‌ها بايد در مسير "احسن‌القلب" باشد و انسان در قاموس تفكر جهادي بايد طوري مديريت و عمل كند كه براي يك ساعت بعد هيچ‌گونه دلبستگي به پست خود نداشته باشد.

دكتر احمدزاده، كاهش تعلقات مديران به پست‌ها را اقتضاي روحيه جهادي و علامت صالحان واقعي دانست و گفت: در فضاي خوب كار و تلاش استان فارس، حاشيه‌ها جايي ندارند و تغيير و تحولات، تحويل سنگر از يك سنگربان به سنگربان جديدي است.

وي خاطرنشان كرد: مديران حزب‌اللهي در فارس ‍با تأسي از منويات مقام معظم رهبري و براي كار و تلاش در جهت تحقق منافع و خواست مردم شريف و ولايت‌مدار استان، وارد هيچ‌گونه حاشيه‌اي نخواهند شد.

استاندار فارس تصريح كرد: چارچوب‌هاي تنگ سياسي، باعث كژانديشي‌ها، محدودانديشي‌ها و تحليل‌هاي غلط مي‌شود و مديران استان فارس را از مسير و صراط مستقيم بازمي‌دارد.

دكتر احمدزاده بر ضرورت كادرسازي مديران جوان جهادي، حزب‌اللهي و فارغ از هرگونه وابستگي سياسي در استان فارس تاكيد كرد و گفت: به بركت دولت عدالت‌محور و جهادي دهم، فرصت براي شكوفايي استعداد نيروهاي حزب‌اللهي استان فارس بيش از گذشته فراهم شده است.

وي با اشاره به اينكه كار، كار و كار از مطالبات مقام عظماي ولايت و رييس‌جمهور محبوب و عدالت‌خواه است، اظهار كرد: مديران استان فارس بايد شفاف‌سازي را تا حد و مرحله‌اي كه وارد ديالوگ سياسي نمي‌شوند، در دستور كار خود قرار دهند و فقط به كار، كار و كار براي تحقق منويات مقام معظم رهبري و منافع مردم شريف و ولايت‌مدار استان فكر كنند.

بر اساس اين گزارش، در پايان اين مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمين "شكرالله دانش" به عنوان مشاور جديد امور روحانيت و حوزه‌هاي علميه استاندار فارس، "اسدي" به عنوان مشاور امور ايثارگران استاندار فارس ، "نصير زارع" به عنوان مشاور و مديركل حوزه رياست استانداري، "محمد بذرافشان" به عنوان مديركل امور اجتماعي، "بنفشه دواني‌زاده" به عنوان مديركل دفتر منابع انساني و تحول اداري، "ناهيد شمس" به عنوان مديركل امور بانوان و خانواده استانداري، "محمدتقي بشارتي‌فر" به عنوان مدير هسته گزينش؛ معرفي و از خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمين "حدائق" و نيز "مريم اردبيلي"، "پرويز فتاحي" ، "پرويز كهندل‌پور" و "سعيد گردشي"، مديران پيشين ستادي استانداري فارس تجليل شد.

برچسب ها: استانداری فارس
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)