۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۵۱۳۳۳

علی سامره به تیم فوتبال پاس همدان پیوست

مهاجم پیشین تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان با عقد قراردادی شش ماهه به عضویت تیم فوتبال پاس همدان درآمد.

به گزارش مهر، علی سامره که سابقه بازی در تیمهای اماراتی الشعب و عجمان را دارد، فصل گذشته در تیم مس کرمان بازی کرد اما برای فصل دهم لیگ برتر با این تیم به توافق نرسید.

این مهاجم 33 ساله با امروز شنبه با حضور در همدان، ضمن نشست با مدیران باشگاه پاس،  قرارداد رسمی خود را با این باشگاه منعقد کرد. سامره بلافاصله پس از عقد قرارداد خود، در هتل ورزش همدان اسکان یافت و صبح امروز نیز در تمرین آماده سازی تیم شرکت کرد.

تمرین آماده سازی تیم پاس همدان در چارچوب مرحله نخست اردوی این تیم صبح امروز شنبه زیر محمود یاوری در ورزشگاه ملت این شهر آغاز شد. حضور سامره در نخستین تمرین پاسی‌ها سوژه بازیکنان بود و این مهاجم مدنظر یاوری ضمن خوش و بش با دیگر بازیکنان، همراه آنها به تمرین پرداخت.

علی سامره مهاجم پاس همدان برای حضور در این تیم یکی از پیراهن‌های شماره 11 یا 19 را انتخاب می کند. از آنجا که اغلب شماره‌های تیم از ابتدای فصل در اختیار بازیکنان قرار گرفته و حتی گفته می شود سامره علاقه مند به شماره 8 است اما این بازیکن با اخلاق پاسی‌ها ترجیح داد شماره‌ای را انتخاب کند که در اختیار بازیکنی نباشد. شماره پیراهن 11 و 19 هم اکنون در اختیار بازیکنی نیست و سامره تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر یکی از این دو شماره را انتخاب می کند.
ارسال به دوستان