۲۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۲-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۱۴۹۸
انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۲-۱۰-۱۳۸۹

ورود كماندوهاي اسرائيل به كشتي «سلام»

اعضاي حاضر در كشتي شكست حصر غزه اعلام كردند: چند كماندو اسرائيلي وارد كشتي شده و سؤالاتي را درباره مقصد كشتي و ماهيت و اعضاي آن داشتند و پس از آن از كشتي پياده شده و همچنان با ناوچه جنگي به تعقيب كشتي ادامه مي‌دهند.
به گزارش فارس، در حالي كه برخي و منابع غير رسمي اعلام كردند كه سربازان صهيونيستي وارد كشتي «سلام» شده و اعضاي كاروان را دستگير كرده‌اند‏، اعضاي حاضر در كشتي اعلام كردند: چند كماندو اسرائيلي وارد كشتي شده و سؤالاتي را درباره مقصد كشتي و ماهيت و اعضاي آن داشتند و پس از آن از كشتي پياده شده و همچنان با ناوچه جنگي به تعقيب كشتي ادامه مي‌دهند.

بنا به گفته حاضران در كشتي، كشتي سلام در صورت عدم مشكل ساعت 8 بعدازظهر به وقت محلي در بندر العريش لنگر خواهد گرفت.

اين اقدام غيرقانوني در حالي صورت مي‌گيرد كه ورود به نيروهاي نظامي در آب‌هاي آزاد بين‌المللي از لحاظ قوانين عرف بين‌الملل ممنوع است همچنين اعضاي كاروان اطلاع دادند كه هواپيماهاي صهيونيستي در حال گشت زني بر روي كشتي و اخطار به كاپيتان كشتي براي اعلام اسامي اعضاي كاروان هستند.

هشت تن از اعضاي كاروان از كشورهاي آذربايجان، هندوستان، اندونزي، مالزي و ژاپن نيز اين كشتي را همراهي مي‌كنند. اين كشتي مجوز حركت از سيرالئون دارد لذا با پرچم اين كشور به سمت مصر حركت كرده است و قرار است پس از عبور از آب‌هاي آزاد به بندر العريش مصر برسد.
ارسال به دوستان
واکنش شدید تهران به ادعاهای مطرح شده در نشست سران شورای اروپا علیه ایران واکنش عراقچی به اظهارات «بایدن »در مورد زمان و چگونگی حمله اسراییل به ایران رویت یک ستاره دنباله‌دار بعد از قرن‌ها در کویر ایران (+عکس) امروز با حافظ: که بود ساقی و این باده از کجا آورد؟ نزدیک‌بینی در کودکان؛ توصیه‌هایی برای استفاده از دستگاه‌های دیجیتال کشف موجودی جدید که تا بحال مشاهده نشده بود!(+عکس) موفقیت زهر عنکبوت در درمان آسیب‌های حمله قلبی! قطع برق سراسری در کوبا پس از خرابی یکی از بزرگ‌ترین نیروگاه‌ ها زنی شوهرش را کشت و با همدستش ازدواج کرد متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان وارد مرحله اجرایی شد 11 مرحله مهم برای هدف گذاری در فروش یحیی سریع: کشتی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی در حرکت بود با پهپاد هدف قرار دادیم فرزند یحیی السنوار: نتانیاهوی احمق گمان می‌کند که شهادت پدرم، پایان نبرد است پوتین : آماده میانجیگری میان ایران و اسراییل هستیم اعتراض رئیس ستاد پزشکیان در قم به رئیس جمهور: چرا در جهت دلسرد کردن حامیان خود اقدام می‌کنید؟!