۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۳-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۱۵۶۴
انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۳-۱۰-۱۳۸۹

پرواز توپولوف در روسيه ممنوع شد

هواپيماهاي توپولوف از سال 1970 تاکنون در خطوط پرواز داخلي روسيه به کار گرفته مي شوند. اين هواپيماها در کشورهاي ديگري از جمله کشورهاي مستقل مشترک المنافع و ايران نيز به طور گسترده مورد استفاده قرار مي گيرند.
در پي بروز سانحه روز گذشته در فرودگاه سيبري، پرواز هواپيماهاي توپولوف در روسيه ممنوع اعلام شد.

به گزارش موج به نقل از آسوشيتدپرس، در پي حادثه انفجار موتور يک فروند هواپيماي توپولوف که روز گذشته در فرودگاه سيبري روي داد و منجر به کشته و زخمي شدن 43 نفر از مسافران شد، آژانس نظارت بر حمل و نقل روسيه، تا زمان مشخص شدن علت اين حادثه پرواز هواپيماهاي توپولوف در اين کشور را ممنوع اعلام کرد.

سرگئي رومانچف، سخنگوي آژانس نظارت بر حمل و نقل روسيه در اين خصوص اظهار داشت: کليه شرکت هاي هواپيمايي موظف به لغو پروازهاي توپولوف تا اطلاع ثاوني مي باشند.

شايان ذکر است که هواپيماهاي توپولوف از سال 1970 تاکنون در خطوط پرواز داخلي روسيه به کار گرفته مي شوند. اين هواپيماها در کشورهاي ديگري از جمله کشورهاي مستقل مشترک المنافع و ايران نيز به طور گسترده مورد استفاده قرار مي گيرند.
برچسب ها: توپولوف
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی