۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۱۸-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۲۲۲۲
انتشار: ۱۵:۰۹ - ۱۸-۱۰-۱۳۸۹

مرگ 6 نفر از اشرار در مرزهای شرقی كشور

در سه عمليات جدگانه نيز مأموران هنگ مرزي تايباد موفق شدند 200 كيلوگرم هروئين و ترياك را از قاچاقچيان كشف و 2 نفر از اشرار را به هلاكت برسانند. 3 قبضه اسلحه نيز در اين عمليات كشف شد.
فارس- جانشين فرمانده مرزباني ناجا از هلاكت 6 نفر از اشرار و كشف 2 تن مواد مخدر در مرزهاي شرقي كشور خبر داد.

اميرسرتيپ احمد گراوند امروز در ادامه نشست خبري در جمع خبرنگاران گفت: طي سه روز گذشته مأموران مرزباني موفق شدند تا بيش از دو تن مواد مخدر كشف و 6 نفر از اشرار را به هلاكت برسانند.

وي اظهار داشت: در تاريخ 15 دي سال جاري يكي از واحدهاي هنگ مرزي سراوان موفق شدند دو نفر از اشرار را به هلاكت برسانند. اين اشرار پيش از اين 5 نفر از پرسنل مرزباني و نيروي انتظامي را به شهادت رسانده بودند.

اميرگراوند افزود: همچنين هنگ مرزي ميرجاوه دو عمليات جداگانه در روز 17 دي موفق شد 1600 كيلوگرم مواد مخدر را از قاچاقچيان كشف كند و دو تن از اشرار را نيز به هلاكت برساند. اسلحه اين اشرار توسط مأموران مرزباني توقيف شده است.

جانشين فرمانده مرزباني گفت: در سه عمليات جدگانه نيز مأموران هنگ مرزي تايباد موفق شدند 200 كيلوگرم هروئين و ترياك را از قاچاقچيان كشف و 2 نفر از اشرار را به هلاكت برسانند. 3 قبضه اسلحه نيز در اين عمليات كشف شد.


* هلاكت 6 نفر از اشرار جنوب شرق كشور

امير گراوند اعلام كرد: در مجموع طي 72 ساعت گذشته بيش از 2 تن مواد مخدر كشف و 6 تن از اشرار جنوب شرق كشور نيز به هلاكت رسيدند.

اين مقام مرزباني اعلام كرد:‌ 48 قبضه اسلحه از قاچاقچيان در قصرشيرين و آبادان طي 72 ساعت گذشته كشف شده است.

امير گراوند گفت: در 9 ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل در كشف مواد مخدر 15درصد افزايش داشته‌ايم.

وي اظهار داشت: در كشف اسلحه قاچاق نيز 41 درصد افزايش كشفيات داريم.

اين مقام مرزباني تصريح كرد: طي 9 ماهه گذشته بيش از 40 تن مواد مخدر كشف شده است. اين مواد عمدتا در استان خراسان رضوي و سيستان و بلوچستان كشف شده است.

امير گراوند گفت:‌در 9 ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل در كشف مشروبات الكي نيز 81 درصد افزايش كشفيات را شاهد هستيم.

جانشين فرمانده مرزباني گفت: در ميزان كشف قاچاق سوخت نيز شاهد افزايش 42 درصدي هستيم هرچند همزمان با هدفمندي يارانه‌ها ميزان قاچاق سوخت كاهش يافته.

وي اظهار داشت: در كشف تجهيزات ماهواره‌اي 741 و در ميزان قاچاق 296 درصد افزايش را شاهديم.

امير گراوند گفت: درگيري اشرار نيز در 9 ماه سال جاري 540 درصد افزايش يافته و گروگان‌گيري نيز نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش يا كاهش نداشته است.
ارسال به دوستان