۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۳۳۷۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۸-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۳۳۷۶
انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۸-۱۰-۱۳۸۹

زهر و عسل

مرد خیاطی کوزه ای عسل در دکانش داشت.یک روز می خواست دنبال کاری برود. به شاگردش گفت:این کوزه پر از زهر است!مواظب باش آن را دست نزنی!شاگرد که می دانست استادش دروغ می گوید حرفی نزد و ...

استادش رفت. شاگردهم پیراهن یک مشتری را بر داشت و به دکان نانوایی رفت و آن را به مرد نانوا داد و دو نان داغ و تازه  گرفت و بعد به دکان برگشت و تمام عسل را با نان خورد و کف دکان دراز کشید.خیاط ساعتی نگذشته بود که بازگشت و با حیرت از شاگردش پرسید: چرا خوابیده ای؟

شاگرد ناله کنان پاسخ داد: تو که رفتی من سرگرم کار بودم، دزدی آمد و یکی از پیراهن ها را دزدید و رفت.وقتی من متوجه شدم،از ترس تو، زهر توی کوزه را خوردم و دراز کشیدم تا بمیرم و از کتک خوردن و تنبیه آسوده شوم!
برچسب ها: زهر ، عسل ، مرد خیاط ، شاگرد
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
5
54
چقدر فکر کرده تا یه همچین دروغی رو واسه شکمش سر هم کنه! امان از این شکم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
11
85
اینم از داستانهای ایرانی !
دروغ در دروغ !! فقط یاد میده که چه جوری باید دروغ ساخت و دروغ گفت تا سرت کلاه نره. اونم از طریق اوستا به شاگرد، از طریق بزرگتر به کوچکتر و در نهایت از نسلی به نسل دیگر!! واقعاً هیچ تا حالا فکر کردید داریم به کجا میرویم؟؟ حالا هی نگید غربیها بی اخلاقند و بی فرهنگ !! خدایی تا حالا مثل این داستان تو داستانهای اونا کسی دیده یا شنیده؟؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
چه حساس !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
3
32
افرین بر نظر دهنده محترم
اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر ۵ روش ژاپنی برای آرامش ذهن نگهبان 700 سالۀ معبد «آنگکور وات» از زیر خاک بیرون آمد(+عکس) «شاهنشاه ایران و جهان»؛ مردی که سه امپراتور روم را به زانو درآورد