۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۳-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۳۹۷۳
انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۳-۱۱-۱۳۸۹

رقابت قويترين مردان جهان در قشم

قضاوت رقابتهاي قويترين مردان جهان برعهده فرامرز خودنگاه به عنوان داور اول و "گوچا تسخوارادزه" از گرجستان به عنوان داور دوم از كشور گرجستان خواهد بود.
رقابتهاي قويترين مردان جهان با حضور 12ورزشكار از 10 كشور اروپايي و 3 تن از قويترين مردان ايران، طي روزهاي 21 تا 22 بهمن ماه در جزيره قشم برگزار خواهد شد.

به گزارش ايسنا، اين رقابتها تحت عنوان "جام خليج هميشه فارس" و به مناسبت گراميداشت ايام پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران برگزار و 15ورزشكار شركت كننده در آن در 9 آيتم با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت تا قويترين مرد جهان را از بين خود معرفي نمايند.

روح الله داداشي، مسلم دارابي و مهرداد باجلان از ايران به همراه، "دنيس ريچارد يانوش" از مجارستان، "الكساندر لاشين" از اوكراين، "بروسكاس سايوليوس" و "زيمينيسكاس داليوس" از ليتواني، "يوري كولماكو" از روسيه، "برانيسلاو گولير" از اسلوواكي، "جورجي دونيجاشويلي" ازگرجستان، "ريچارد واردر ليندن" از هلند، "ماركوس مانيك" و "لوري نامي" از استوني، "گرگوراستينگار" از اسلووني و "كريستوف رادزيكاوسكي" از لهستان ورزشكاران شركت كننده در اين رقابتها خواهند بود.

قضاوت رقابتهاي قويترين مردان جهان برعهده فرامرز خودنگاه به عنوان داور اول و "گوچا تسخوارادزه" از گرجستان به عنوان داور دوم از كشور گرجستان خواهد بود.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)