۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۰۴-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۴۱۳۲
انتشار: ۲۱:۵۹ - ۰۴-۱۱-۱۳۸۹
از سوی بهبهانی صورت گرفت

توبیخ مدیری که بنرهای وزیر راه را چاپ کرده بود

با این توضیحات ، مسوولان وزارت راه ، از رحمان زاده می خواهند بنر چاپ شده را جهت بررسی به تهران بفرستد و خود نیز با پرس و جوهایی که انجام می دهند متوجه می شوند که این موضوع ربطی به اصول فرهنگی ارومیه ندارد و زاییده ذهن مدیرکلی است که آن دست گل را به آب داده بود.
عصرایران - وزیر راه و ترابری با احضار مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی ، او را به خاطر اقدام نسنجیده اش در خصوص چاپ بنرهای تسلیت با عکس بهبهانی ، توبیخ کرد.

ماجرا از این قرار است که در روز تشییع پیکرهای جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ در ارومیه ، مردم داغدار شهر ، بنرهای رنگی بزرگی را در مسیر تشییع جنازه دیدند که به بهانه تسلیت وزیر و با عکسی از او ، در جای جای شهر نصب شده بودند. این موضوع باعث ناراحتی مردمی شد که چاپ بنرهای رنگی با عکس وزیر را اقدامی نمایشی و تبلیغی می دانستند.

در پی انتشار این خبر در عصرایران ، مقامات وزارت راه با مدیرکل راه و ترابری استان آذربایجان غربی تماس می گیرند و خواستار توضیح وی در این باره می شوند.
با این حال ، علیرضا رحمان زاده ، به جای پذیرش خطای خود ، موضوع را این گونه توجیه می نماید که در اینجا (ارومیه) چنین اقدامی جزو اصول فرهنگی مردم است و ادامه می دهد که عکس وزیر هم در آن بنر محزون بوده است!
این توضیحات عینا در جوابیه روابط عمومی وزارت راه به عصرایران قید و از سوی سایت پاسخ داده می شود که چنان رسمی در منطقه وجود ندارد و تاکید می شود که مردم از این کار بسیار ناراحت شده اند.

با این توضیحات ، مسوولان وزارت راه ، از رحمان زاده می خواهند بنر چاپ شده را جهت بررسی به تهران بفرستد و خود نیز با پرس و جوهایی که انجام می دهند متوجه می شوند که چاپ عکس کسی که تسلیت می گوید در کنار پیام تسلیت وی ، ربطی به اصول فرهنگی ارومیه ندارد و زاییده ذهن مدیرکلی است که آن دست گل را به آب داده بود.

از این رو ، وزیر راه و ترابری ، مدیر کل را احضار می کند و پس از تهدید وی به برکناری ، او را توبیخ کرده و مقرر می دارد که پول بنرهای چاپ شده از محل بیت المال را شخصاً باید مسترد کند.

عصرایران ضمن استقبال از این اقدام وزیر ، از مدیرکل راه و ترابری استان آذربایجان غربی می خواهد ضمن عذرخواهی از مردم ارومیه به خاطر نسبت دادن یک موضوع ناروا به فرهنگ عمومی آنها ، پس از عودت پول هزینه شده ، تصویر فاکتور های هزینه طراحی ، چاپ و نصب بنرها و نیز کپی فیش واریز هزینه های مذکور به حساب اداره (بیت المال) -معادل فاکتورها- را در اختیار خبرنگار عصرایران در ارومیه قرار دهد تا نسبت به استرداد حق بیت المال - ولو در حد چند بنر- ایجاد اطمینان شده ، اطلاع رسانی گردد.

 
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)