۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۰۶-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۴۲۹۴
انتشار: ۱۵:۱۹ - ۰۶-۱۱-۱۳۸۹

تصویر متفاوت مجری مشهور بعداز گریم

«شیش و بش» یك كمدی موقعیت است كه براساس فیلمنامه‌ای از محمد رضا گلزار و بازنویسی پیمان قاسم‌خانی و خشایار الوند به عنوان نخستین فیلم سینمایی «بهمن گودرزی» كلید خورد.
 به تازگی رضا رشیدپور بازیگر و مجری مشهور تلویزیون به فیلم «شیش و بش» پیوسته است كه در آن نقش متفاوتی را ایفا می كند.

به گزارش روابط عمومی این پروژه، فیلمبرداری «شیش وبش» با چند روز تعویق به پایان خواهد رسید و تدوین نیز به صورت همزمان در حال انجام است و گروه سازنده در تلاش هستند فیلم را برای نمایش در بیست‌و‌نهم جشنواره فیلم فجر آماده كنند. به تازگی رضا رشیدپور بازیگر و مجری مشهور تلویزیون به این پروژه پیوسته است كه نقش متفاوتی را ایفا می كند.

رضا رشید پور در شیش و بش

هم اكنون مراحل صداگذاری توسط «ایرج شهزادی» در حال انجام است و به زودی ساخت موسیقی توسط یكی از آهنگسازان آغاز خواهد شد.

«شیش و بش» یك كمدی موقعیت است كه براساس فیلمنامه‌ای از محمد رضا گلزار و بازنویسی پیمان قاسم‌خانی و خشایار الوند به عنوان نخستین فیلم سینمایی «بهمن گودرزی» كلید خورد.

محمد رضا گلزار، امین حیایی، آنا نعمتی، بیتا فرهی، میرطاهر مظلومی، شهنام شهابی و تانیاجوهری از بازیگران اصلی «شیش وبش» هستند.

این فیلم روایت برخی از انسانهاست كه می‌اندیشند بسیار زرنگ‌اند اما در این وادی خبر ندارند كه آدم‌های زرنگ همیشه دو جفت كفش پاره می كنند.«شیش و بش» فیلمی است درباره دنیای رفاقت.
ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد