۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۴-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۵۱۵۴
انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۴-۱۱-۱۳۸۹

راهپيمايی تهرانی ها در حمايت از مردم مصر

"پس از نمازجمعه فردا به امامت ولي ‌امر مسلمين، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي از درب خيابان قدس دانشگاه تهران تا ميدان فلسطين راهپيمايي مي‌كنند ".
فارس: بسيج دانشجويي 8 دانشگاه‌ تهران با صدور بيانيه‌اي مردم تهران را به راهپيمايي در حمايت از قيام مردم مصر و ساير كشورهاي اسلامي پس از اقامه نمازجمعه فردا فراخواند.

بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران و علوم‌پزشكي تهران، صنعتي شريف، صنعتي اميركبير، خواجه‌نصيرالدين طوسي، علم‌و‌صنعت، علامه‌طباطبايي، شهيد بهشتي و امام صادق(ع) با صدور بيانيه مشتركي، با حمايت از قيام مردم مصر و ديگر كشور هاي اسلامي اعلام داشتند:

"پس از نمازجمعه فردا به امامت ولي ‌امر مسلمين، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي از درب خيابان قدس دانشگاه تهران تا ميدان فلسطين راهپيمايي مي‌كنند ".

متن كامل اين بيانيه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

"وَمَثلُ كَلِمَةٍ خَبِيثَةٍ كَشَجَرَةٍ خَبِيثَةٍ اجْتُثَّتْ مِن فَوْقِ الأَرْضِ مَا لَهَا مِن قَرَارٍ يُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِينَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَفِي الآخِرَةِ وَيُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِينَ وَيَفْعَلُ اللّهُ مَا يَشَاء " (ابراهيم 26-27)

"شكى نيست كه براساس حقايقى كه خداى متعال تقدير كرده است، خاورميانه‌ جديد شكل خواهد گرفت و اين خاورميانه، خاورميانه‌ اسلام خواهد بود ". امام خامنه‌اي(مدظله‌العالي)

ملت ظلم‌ستيز ايران

در آستانه سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران كه منادي ظلم‌ستيزي و مبارزه با استكبار بوده است شاهد حركتي عظيم در ميان امت‌هاي مسلمان كه سال‌ها يوق استعلا‌طلبي غرب و رژيم غاصب صهيونيستي را بر گردن داشتند، بوده‌ايم.

اين بيداري همگاني ملت‌ها بار‌ها و بارها از جانب امام امت و رهبر انقلاب تاكيد شده بود كه اكنون زمان به بار نشستن آن فرار رسيده است.ديگر مردم مسلمان حاضر به تحمل ديكتاتور بزرگ-آمريكا- و اذناب و دست نشانده‌هايش در كشورهايشان نيستند و به تاسي از انقلاب اسلامي ايران به پا خواسته‌اند و با حضور در خيابان‌ها مشت‌هاي گره كرده‌شان را به دهان سران خيانتكارشان كه در طول حكومت غاصبانه‌شان امنيت جرثومه فسا‌د و غده سرطاني عالم را تضمين كرده‌اند زده‌اند.

موضع‌گيري‌هاي متزلزل و دو‌گانه غرب در اين باره نشان از تضعيف و فرو‌پاشي پايه‌هاي نظا‌م استكباري در منطقه است كه مصداقي است عيني بر آيه شريفه " فاما الزبد فيذهب جفاء ".

ما دانشجويان مسلمان از عموم مردم ايران كه همواره در خط مقدم جبهه نبرد حق عليه باطل به دفاع از مستضعفين مقابل مستكبرين عالم پرداخته‌اند، دعوت مي‌كنيم كه در راه شكل‌گيري خاورميانه جديد كه به فرموده مقام معظم رهبري خاورميانه اسلامي خواهد بود با شركت در راهپيمايي بعد از نمازجمعه اين هفته به امامت ولي امر مسلمين جهان كه از درب خيابان قدس دانشگاه تهران آغاز مي‌شود و با تجمع در " ميدان فلسطين " ادامه مي‌يابد نقش خود را در جهت حمايت از نهضت بيداري مردم مصر و ديگر كشورهاي اسلامي ايفا كنند.

به اميد آنكه گامي در خيزش جهاني براي آمادگي ظهور منجي بشريت حضرت صاحب الامر و الزمان ارواحنا له الفدا بر داشته باشيم.

و من الله التوفيق وعليه التكلان
ارسال به دوستان