۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۷-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۵۴۶۲
انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۷-۱۱-۱۳۸۹

در كويت "روز خشم" اعلام شد

دو فراكسيون پارلماني "تلاش مردمي " به رياست "احمد السعدون " و "توسعه و اصلاح " متشكل از نمايندگان اسلام‌گرا خواستار برگزاري تظاهرات "روز خشم " در روز سه‌شنبه شدند.
فارس- نمايندگان معارض پارلمان كويت نيز در ادامه تظاهرات‌هاي مردمي در مصر و يمن، روز سه‌شنبه را "روز خشم " در اين كشور اعلام كردند.

به گزارش روزنامه اماراتي "الخليج "، دو فراكسيون پارلماني "تلاش مردمي " به رياست "احمد السعدون " و "توسعه و اصلاح " متشكل از نمايندگان اسلام‌گرا خواستار برگزاري تظاهرات "روز خشم " در روز سه‌شنبه شدند.

بر اساس اين گزارش، هدف از اين تظاهرات درخواست استعفاي دولت شيخ "ناصر المحمد " اعلام شده است و قرار است در روز سه‌شنبه شيخ "جابر الخالد " وزير كشور كويت مورد استيضاح قرار گيرد.

اين دو فراكسيون پارلماني همچنين اعلام كرده‌اند كه قصد دارند موج تظاهراتي كه در تونس، مصر و برخي كشورهاي عربي آغاز شده است به كويت نيز انتقال دهند و در همين راستا سعي خواهند كرد رضايت اتحاديه‌هاي صنفي و دانشجويان را براي مشاركت در تظاهرات جلب كنند.

از سوي ديگر دولت كويت اعلام كرد كه امروز در نشست هفتگي خود راهكارهاي تعامل با تظاهرات و پيامدهاي حاصل از آن را بررسي و تصميمات قاطعي را براي برخورد با كساني كه سعي در ايجاد اخلال و ناامني در كشور را دارند، اتخاذ كند.
برچسب ها: کویت ، روز خشم
ارسال به دوستان
وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟