۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۰-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۵۸۳۳
انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۰-۱۱-۱۳۸۹

خاطرات هاشمی از راهپیمایی‌های 22 بهمن

وی افزود: مثلا در دوران جنگ که در خطر بمباران بودیم و صدام هم با هدف اینکه مردم در راهپیمایی‌ها شرکت نکنند، تهدید می کرد که «می زنیم»، مردم بیشتر می آمدند و این دلیل خیلی خوبی برای نشان دادن هوشیاری مردم است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان خاطراتی از حضورش در راهپیمایی‌های 22 بهمن گفت: بعضی از این راهپیمایی‌ها خیلی مثال زدنی است.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: تقریبا سلسله راهپیمایی‌های 22 بهمن از همان ابتدا تا امروز همیشه باشکوه برگزار شده است.

وی افزود: مثلا در دوران جنگ که در خطر بمباران بودیم و صدام هم با هدف اینکه مردم در راهپیمایی‌ها شرکت نکنند، تهدید می کرد که «می زنیم»، مردم بیشتر می آمدند و این دلیل خیلی خوبی برای نشان دادن هوشیاری مردم است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گاهی هم با بارش سنگین باران و برف مواجه می شدیم که خُب در این شرایط شرکت در راهپیمایی سخت است، اما همان موقع هم مردم حتی بچه هایشان را با پوشش‌های گرم می آوردند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: فکر می کنم این منظره‌ها هم برای مردم ما و هم برای دنیا خیلی آموزنده است.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط منطقه و قیام مردم مصر و تونس، امسال نیز شاهد هوشیاری مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن باشیم.
 
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)