۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۲-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۵۹۶۵
انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۲-۱۱-۱۳۸۹

عرضه گوشت منجمد و مرغ به نرخ دولتي

از كشورهاي پاكستان، مغولستان و استراليا هم گوشت گرم گوسفندي وارد كشور مي‌شود كه به قيمت هر كيلو 12 هزار و 200 تومان به دست مصرف‌كننده مي‌رسد.

ذخيره‌سازي گوشت منجمد و مرغ به قدري بالاست كه پيش‌بيني مي‌شود تا پايان فروردين هيچ گونه كمبودي در ارتباط با توزيع گوشت در بازار نداشته باشيم.

علي خندان رو جوان ـ رييس اتحاديه فروشندگان گوشت گاوي تهران ـ به ايسنا گفت: كار ذخيره‌سازي گوشت منجمد و مرغ از اول بهمن ماه زير نظر وزارت بازرگاني و سازمان پشتيباني امور دام آغاز شده كه به لحاظ تنظيم بازار، رضايت بخش بوده است.

وي قيمت هر كيلو گوشت گوساله داخلي را براي مصرف‌كننده 11 هزار و 500 تومان و قيمت هر كيلو گوشت گوسفندي را 13 هزار و 500 تومان ذكر كرد.

خندان رو جوان ادامه داد: روزانه از سيستان و بلوچستان گوشت گرم با تريلي وارد تهران مي‌شود كه به نرخ هشت هزار و 600 تومان دست مصرف كننده مي‌رسد.

وي اضافه كرد: از كشورهاي پاكستان، مغولستان و استراليا هم گوشت گرم گوسفندي وارد كشور مي‌شود كه به قيمت هر كيلو 12 هزار و 200 تومان به دست مصرف‌كننده مي‌رسد.

رييس اتحاديه فروشندگان گوشت گاوي تهران در ادامه با اشاره به برپايي فروشگاه‌هاي عرضه مستقيم در چهار نقطه تهران، اظهار كرد: توزيع اقلام مصرفي و مايحتاج مورد نياز مردم به ويژه مواد پروتئيني در نمايشگاه‌هاي بهاره و عرضه مستقيم آغاز شده و در اين نمايشگاه‌ها به مدت 10 روز مواد پروتئيني و ساير اقلام مصرفي به نرخ دولتي و با كيفيت بسيار مناسب عرضه مي‌شود.

وي ادامه داد: در اين راستا درخواست كرديم كه با پايان گرفتن كار نمايشگاه‌هاي بهاره و عرضه مستقيم، كار توزيع گوشت منجمد و مرغ به واحدهاي صفني تحت پوشش اتحاديه واگذار شود.

خندان رو جوان متذكر شد: ذخيره‌سازي گوشت منجمد و مرغ به قدري بالاست كه پيش‌بيني مي‌شود تا پايان برج فروردين هيچ گونه كمبودي در ارتباط با توزيع گوشت در بازار نداشته باشيم.
ارسال به دوستان