۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۴-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۶۲۷۴
انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۴-۱۱-۱۳۸۹

بحرینی ها هم روز خشم اعلام کردند

همچنین گفته می شود در بحرین اعلامیه ای های به نام جنبش آزادی جوانان بطور گستره ای در اینترنت در حال پخش شدن است.
 مخالفان دولت بحرین فردا دوشنبه را "روز خشم" نامگذاری کرده و خواستار تظاهرات ضد دولتی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردین چاپ انگلیس، در پی قیام های اخیر در کشورهای عربی و به نتیجه رسیدن این قیام ها در تونس و مصر و همچنین ناآرامی ها در یمن و اردن؛ جوانان بحرین نیز در یک حرکت اینترنتی فردا دوشنبه را روز خشم اعلام کردند.

همچنین فردا مصادف با دهمین سالگرد یک همه پرسی در بحرین است که طی آن بحرینی ها به منشور ملی این کشور که وعده یک عصر جدید پس از چند دهه ناآرامی سیاسی در این کشور می داد رای دادند.

همچنین سازمان دهندگان صفحه ای را در سایت اجتماعی "فیس بوک" ایجاد کرده اند که که حامیان آن هم اکنون از 10 هزار نفر تجاوز کرده اند.

همچنین گفته می شود در بحرین اعلامیه ای های به نام جنبش آزادی جوانان بطور گستره ای در اینترنت در حال پخش شدن است.
ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند